اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶
برگزاری نخستین جشنواره" فرهنگ مالیاتی"
به گزارش روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی خوزستان ، محسن کاویانی مدیر کل ضمن اشاره به این موضوع که ایجاد و بسط فرهنگ مالیاتی از مهم ترین ارکان رشد و توسعه کشور می باشد افزود: مفهوم فرهنگ مالیاتی نوید بخش مشارکت همگانی شهروندان در آبادانی کشور است. آقای کاویانی همچنین یاد آور شد با توجه به این که امسال با عنایت مقام معظم رهبری (مدظله) سال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی نام گرفته است ؛ بی شک این نامگذاری مدبرانه از سوی رهبر معظم انقلاب می تواند چراغ راه سازمان امور مالیاتی کشور و مردم عزیز باشد که بتوانند با مدنظر قرار دادن آن زمینه های جاافتادن و تقویت فرهنگ مالیاتی را فراهم آورند. که نتیجه این امر نه تنها نگاه ارزشی مردم به مقوله پرداخت مالیات می باشد بلکه ارتقای شأن و جایگاه اقتصادی کشور در دنیا را نیز در برخواهد داشت. 
ایشان با بیان این مطلب که مهلت رسال آثار به نخستین جشنواره ملی "فرهنگ مالیاتی" تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری تمدید گردیده خاطر نشان شد ، اقبال عمومی اقشار مختلف جامعه از این جشنواره نشان دهنده گام هدفمند سازمان امور مالیاتی کشور در جهت تقویت همدلی و هعمزبانی دولت و ملت است. با توجه به این که برگزاری جشنواره ملی فرهنگ مالیاتی از جمله اقدامات سراسری این سازمان است که در آن همه اقشار از کودکان تا بزرگسالان و متخصصان رشته های هنری را به تولید محتوا و اثر در حوزه مالیات تشویق کرده و فرهنگ را چراغ راه توسعه اقتصادی کشور قرار داده است. انتظار می رود شاهد همدلی و همزبانی سازمان امور مالیاتی کشور به عنوان یکی از مهم ترین ارکان اقتصادی دولت و مردم عزیز در برگزاری این مهم باشیم.
آقای کاویانی در پایان یادآور شدند که علاقمندان می تواند جهت آگاهی از شرایط شرکت در جشنواره و ارسال آثار به نشانی اینترنتی www.intamedia.ir مراجعه نمایند. هم چنین مودیان محترم مالیاتی و مردم عزیز استان می توانند جهت آگاهی از قوانین و مقررات مالیاتی به سامانه اینترنتی www.tax.gov.ir مراجعه و به منظور رفع هرگونه ابهام و سوال و طرح انتقادات و پیشنهادات از طریق شماره پیامک 300072287 و تلفن گویای 33337755 با مدیر کل امور مالیاتی خوزستان در تماس و ارتباط متقابل باشند.

روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی خوزستان

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار