شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۶۴۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳
مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان:
استاندار خوزستان نیز در مورد عملیات ساخت فرودگاه جدید اهواز گفت: با توجه به تاکید رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی در تلاش هستیم تا در خرداد ماه امسال بتوانیم پروژه ساخت فرودگاه جدید اهواز را آغاز کنیم.
اعضای هیات مدیره شرکت فرودگاه‌های کشور در خصوص روند ساخت فرودگاه جدید اهواز با استاندار خوزستان دیدار و گفتگو کردند.

به‌گزارش روابط‌عمومی فرودگاه‌های خوزستان؛ محمدسعید شرفی مدیرکل فرودگاه‌های استان گفت: با توجه به حجم مسافر و ترافیک پروازی فرودگاه اهواز، ساخت فرودگاه جدید در مرکز استان امری ضروری ست که هرچه سریعتر این امر باید محقق شود. 

وی ادامه داد؛ به همین منظور اعضای هیات مدیره شرکت فرودگاه‌های کشور طی سفری که دیروز به اهواز داشتند به بحث و گفتگو با استاندار خوزستان در خصوص آغاز پروژه ساخت فرودگاه جدید اهواز پرداختند. 

عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان نیز در مورد عملیات ساخت فرودگاه جدید اهواز گفت: با توجه به تاکید رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی در تلاش هستیم تا در خرداد ماه امسال بتوانیم پروژه ساخت فرودگاه جدید اهواز را آغاز کنیم. 

وی با بیان اینکه فرودگاه‌های خوزستان جزء سرمایه‌های این استان هستند٬ افزود: مشکلات فرودگاه‌های استان باید به زودی برطرف شود چراکه وجود برخی مشکلات در این فرودگاه‌ها شایسته این استان زرخیز نیست.

غلامحسین باقریان عضو هیات مدیره و معاون برنامه‌ریزی و نظارت شرکت فرودگاه‌های کشور با بیان اینکه فرودگاه جدید اهواز باید برای صد سال آینده پیش‌بینی شود گفت: فرودگاه اهواز با توجه به وسعت استان و هاب منطقه، باید برای ۱۰۰ سال آینده برنامه‌ریزی شود و از استانداری خوزستان خواست تا هرچه سریعتر طرح جامع فرودگاه جدید را تهیه و مشکلات تملک زمین فرودگاه را حل نموده و مطالعات زیست محیطی منطقه را به اتمام برساند.

وی نیز ادامه داد: کارگروهی در این راستا تا هفته آینده تشکیل خواهد شد تا هرچه سریعتر پیگیری‌های لازم را انجام دهند. 

گفتنی است؛ اعضای هیات مدیره شرکت فرودگاه‌های کشور پس از جلسات استانداری و بازدید از محل فرودگاه جدید، از پروژه‌های در حال انجام فرودگاه فعلی از جمله عملیات توسعه ترمینال داخلی و پروژه بزرگ ترمینال برون مرزی و نیز واحدهای عملیاتی فرودگاه اهواز بازدید کردند.
گفتنی است؛ در این سفر حسین اکرمیان عضو هیات مدیره٬ حسین اسفندیاری مشاور مدیرعامل در امور اجرایی فرودگاه‌ها و مجتبی رنجبر سرپرست دفتر  نوسازی و فناوری حضور داشتند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
comment
comment
پارسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
comment
0
1
comment سئوال اینجاست اگر می خواهند فرودگاه را جابجا کنند پس چرا پروژه هایی در حال اجراست؟
comment
ربیعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
comment
0
0
comment ساخت و بهره برداری ممکن است ده سال زمان ببره هنوز تملک زمین و مطالعات کامل نیست نمیشه فرودکاه فعلی را رها کرد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
comment
0
0
comment هواپیمای شرکت ... خورده شد!

شکرخدا موسوی" نماینده مردم اهواز از ناپدید شدن یک فروند هواپیما در هواپیمایی..خبر داده و در توضیح این موضوع گفته: هواپیمایی را در شرکت هواپیمایی ..بدون رعایت ضوابط و مسائل ... و حتی داشتن نقص به شرکتی در کیش فروخته‌اند که پس از استعلامات متوجه شدیم که حتی هواپیمای مذکور به کیش هم منتقل نشده است و کسی از وجود این هواپیما خبری ندارد.رئیس کمیته نفت، گاز و پتروشیمی مجلس در ادامه با طرح سوالی مبنی براینکه چرا باید هواپیمایی ...، با وجود مشکلات مالی هواپیمایی را به فروش برساند تاکید کرد: پول این هواپیما از منابع صندوق بازنشستگان ... تهیه شده است.موسوی ادامه داد: هم چنین طبق اطلاعات به دست آمده در رابطه با فروش این هواپیما متوجه شدیم این هواپیما به کیش هم منتقل نشده و به کویت ارسال شده است که البته انتقال این هواپیما به کویت نیز هنوز تایید نشده است.
شوشان عزیز ؛ این خبر مهم و قابل توجه مربوط به شرکت هواپیمایی... در اهواز میباشد ؛ سکوت چرا لطفا !؟؟
تشکر و سپاس
comment
کثیرالسفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
comment
0
0
comment بسمه الله الرحمن الرحیم .
آقایان محترم ؛ مشکل تاکسی های فرودگاه را حل بفرمایند انشاءالله دعا گوی همگی اتان خواهیم بود .
جهت اطلاع بزرگواران شوشان عزیز ؛ جناب آقای دکتر شرفی مدیرکل فرودگاه بین المللی اهواز میباشند نه استان خوزستان .
درود .
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
comment
0
0
comment پارسا جان فرودگاه جابه جا نميشود ويك فرودگاه جديد وبزرگ ديگري احداث ميشود واز هردو استفاده ميشود
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار