شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸
با تشکیل 3 کارگاه آموزشی
در آستانه روز ارتباطات و روابط عمومی، دومین جشنواره سلام با محور روابط عمومی؛ محور همدلی و همزبانی به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، ندا شفیعی دبیر علمی جشنواره اظهار کرد: آیین گشایش این جشنواره چهارشنبه 23 اردیبهشت ماه ساعت 9 صبح در دانشکده علوم آغاز می شود و با برگزاری سه کارگاه آموزشی ویژه اصحاب رسانه، کارشناسان و مدیران روابط عمومی تا ساعت 20 ادامه می یابد.

وی افزود: در این جشنواره، دکتر مهدخت علوی بروجردی مشاور وزیر علوم و مدیر روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سخنرانی خود را در کارگاه با موضوع «روابط عمومی؛ محور همدلی وهمزبانی» برای شرکت کنندگان ارائه می دهد.

شفیعی ادامه داد: دو کارگاه دیگر با موضوع «اخلاق حرفه ای در روابط عمومی و رسانه ها» توسط دکتر محمد مهدی فرقانی عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی و «تشریفات» توسط دکتر حمید شکری خانقاه مدرس دانشگاه بعداز ظهر روز چهارشنبه 23 اردیبهشت برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز با توجه به استقبال خبرنگاران و کارشناسان روابط عمومی سازمان ها و دستگاه های اجرایی از جشنواره سلام، خاطرنشان کرد: به شرکت کنندگان در جشنواره گواهینامه اعطا می شود.

وی یادآور شد: متقاضیان شرکت در جشنواره در اسرع وقت مدارک خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در سازمان مرکزی دانشگاه شهید چمران اهواز تحویل دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار