اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۶۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴
طي مراسمي از سوي معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري اهواز:
شهردار اهواز افزود: شورا اهتمام جدی به امور ورزش دارد و عزمشان این است که در حوزه ورزش کمک کنند. من توقع و انتظاری از شما ندارم چون ما به شما بدهکار هستیم و خواسته های شما را به خوبی نتوانسته ایم برآورده کنیم البته سازمانهای دیگری هم باید کمک کنند چون وظایفی دارند که باید انجام شود.
طي مراسمي از سوي معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري اهواز از تيم هاي ورزشي محلات هفتگانه شهر اهواز تجليل و تقدير به عمل آمد.

به گزارش سايت شهرداري اهواز، سید خلف موسوی شهردار اهواز در این مراسم ضمن تشکر از اعضاء شورای محلات و آهن جان معاون اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری که این مراسم رابرگزار نمودند گفت: شروع و پایه اساس ورزش قهرمانی از محلات است . یعنی اگر به ورزش محلات توجه نشود پیشرفتی در ورزش نخواهیم داشت.


وی در ادامه از پیشکسوتان ورزش محلات تقدیر کرد و گفت: بسیاری از این پیشکسوتان هزینه تیم ها را خودشان می دهند وبه جوانان عزیز و برومند و آینده سازان مملکت خدمت می کنند . همانطور که می دانید عقل سالم در بدن سالم است یعنی اگر ما بدنهای سالمی را باورزش نگه نداریم چه بسا در عقل هم باید شک کرد که نتوانسته ایم خوب فکر کنیم.

موسوی افزود: در دوره چهارم شورای شهر اقدامات خوبی انجام شده است. قبلا 37مجموعه ورزشی داشتیم ولی ما 42 مجموعه ورزشی اضافه می کنیم. 27 زمین چمن مصنوعی سال گذشته ساخته شدو 15 زمین چمن هم امسال اضافه خواهد شد.

در کل تاریخ اهواز 2فرهنگسرا ساخته شده است ولی ما شروع به ساخت 6 فرهنگسرا کرده ایم. همچنین 5 زمین ورزشی والیبال ساحلی، 3 زمین تنیس و چندین مجتمع فرهنگی ورزشی نیز در دست ساخت داریم.

 این ها اقدامات خوبی است ولی کافی نیست می دانم که انتظارات شما در بخش نرم افزاری و سخت افزاری زیادتر است. در همین زمینه 250 میلیون اعتبار در نظر گرفته شده است که مقداری از مشکلات محلات حل می شود. امروز هم این هدایای ناقابل تقدیم می شود تا مقدمه ای برای تعاملات بیشتر باشد.

شهردار اهواز افزود: شورا اهتمام جدی به امور ورزش دارد و عزمشان این است که در حوزه ورزش کمک کنند. من توقع و انتظاری از شما ندارم چون ما به شما بدهکار هستیم و خواسته های شما را به خوبی نتوانسته ایم برآورده کنیم البته سازمانهای دیگری هم باید کمک کنند چون وظایفی دارند که باید انجام شود. در همین زمینه تفاهم نامه ای با سازمان ورزش و جوانان داریم که اگر عملیاتی شود بسیاری از کارها پیش خواهد رفت.
 

امير آهن جان معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري اهواز نیز ضمن خير مقدم به ورزشكاران، ورزش دوستان،مربيان و اعضاء شوراي شهر گفت: در سال 1393 با حمايت اعضاء شوراي شهر و نگاه ويژه شهردار اهواز به مقوله فرهنگ و ورزش بودجه خوبي در زمينه ورزش، فرهنگي،اجتماعي و آموزش شهروندي تخصيص يافت كه توانستيم بودجه را به صورت صد در صد جذب كنيم.

معاون شهردار اهواز گفت: امروز مي توانيم بگوئيم شهرداري به جايي رسيده است كه مي توانيم براي مسائل فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهر اهواز تصميم بگيريم. شايد در مقطعي در فكر بازوي قوي براي شهرداري بوديم و در دوره اي به كارهاي عمراني رسيده باشيم ولي امروز با پيچيدگي هايي كه در اهواز و ساير كلانشهرها بوجود آمده و آسيبها پيچيده تر شده است به فكر تفكر قوي هستيم.
آهن جان در ادامه گفت: در حال حاضر 52 زمين چمن مصنوعي در شهر اهواز داريم و با توجه به اينكه در اهواز 118 محله داريم تلاش مي كنيم كه علاوه بر استاندارد سازي زمين هاي چمن در هر محله يك زمين چمن مصنوعي داشته باشيم.

وي در پايان گفت: توجه ما به ورزش فوتبال و فوتسال محدود نمي شود بلكه در زمينه ساير رشته هاي ورزشي نيز تلاش مي كنيم و اميدواريم با همكاري همكارانم شهري زيبا با شهرونداني با نشاط داشته باشيم.

هدايت ممبيني رئيس كميسيون ورزش و جوانان شوراي شهر اهواز هم از همه كساني كه در ورزش خوزستان، شهر اهواز و محلات و زمين هاي خاكي بدون هيچ منتي تلاش مي كنندقدر داني نمود و گفت: بدون هيچ گونه تعارف بايد بگوئيم ورزش فوتبال در خوزستان و شهر اهواز، پايه و اساس و اعتبارش را از ورزش محلات گرفته است. زماني كه صحبت از ورزش آكادمي نبود ورزشكاران خيلي زيادي از ورزش محلات و زمين هاي خاكي به فوتبال كشور معرفي شدند.

وي افزود: اين مراسم بهانه اي بود كه دور هم جمع شويم و اين مژده را بدهيم كه دوستان ما در شوراي شهر اهواز از زحمات دوستاني كه بدون منت كار مي كنند تشكر ويژه اي دارند. اميدواريم دوستان ما در ورزش محلات كارشان را استمرار دهند و يكبار ديگر خوزستان دسترنج اين دوستان را ببيند.
اين عضو شوراي شهر گفت: در شوراي شهر چهارم ما اولين شهري هستيم كه كميسيون ورزش راتشكيل داديم. ما از مشكلات ورزش خبر داريم و انشاا... بتوانيم زمين هاي خاكي شهر را نگه داريم. همچنين تمهيداتي براي تاسيس دو زمين چمن مصنوعي بزرگ در دو محله شهر اهواز فراهم شده كه در اختيار ورزش محلات قرار خواهد گرفت.

وي در ادامه از شهردار اهواز تشكر كرد و گفت: ايشان هر زماني كه موضوع ورزش مطرح شده استقبال كرده اند همچنين اعضاء شوراي شهر نيز با ديدگاه مثبت ورزش را حمايت كرده اند.

ممبيني در پايان از محلات و شوراي ورزش محلات مناطق هفتگانه در برگزاري مسابقات تقدير و تشكر نمود.

دبیر و سخنگوی شورای ورزش محلات شهر اهواز نیز در این مراسم ضمن خیر مقدم به شهردار، اعضاء شورای شهر، معاونت فرهنگی شهرداری، مربیان، پیشکسوتان و... گفت: خوشبختانه شهردار و کمیسیون ورزش شورای شهر توجه خاصی به محلات داشته اند و بودجه خوبی سال گذشته برای تهیه البسه ورزشکاران اختصاص داده شده است.
 
گفتنی است، در این مراسم گروه سرود ناشنوایان و گروه ورزشهای زورخانه ای حیدر کرار نیز به اجرای برنامه پرداختند.
شایان ذکر است، در پایان این مراسم از 350 تیم با تقدیم هدایایی تقدیر به عمل آمد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
مهربان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
comment
0
0
comment باتشکر ازشهردار ورزش دوست وشورای شهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار