شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷
طرحی در مجلس مطرح شد و ما و برخی ‌نمایندگان دیگر آن را امضا نمودیم؛ از جمله من، موسوی‌نژاد‌ و چند نماینده دیگر که گلایه هم کردیم، به او گفتیم ‌ما نامه سه فوریتی امضا نکرده‌ایم و شما نباید این کار را انجام می‌دادی. این کار خلاف اخلاق است که ما چیزی را امضا کنیم و عده‌ای دیگر چیز دیگری را به هیأت رئیسه بدهند
روز سه شنبه طرح سه فوریتی «توقف مذاکرات هسته‌ای تا قطع تهدیدات آمریکا» با هشتاد امضا تقدیم هیأت رئیسه مجلس شد. طرحی که گفته می شود قدوسی یکی از نمایندگان مشهد آن را به برای امضا پیشنهاد کرده است. این در حالی است که برخی نمایندگان امضاکننده از سه فوریتی بودن طرح اظهار بی اطلاعی کرده و گفته اند طرحی دو فوریتی امضا کرده اند و بعدا متوجه شده اند طرح سه فوریتی به هیئت رئیسه تقدیم شده است!

علیرضا سلیمی یکی از این نمایندگان در خصوص این موضوع به تابناک گفت: ما چیز دیگری امضا کرده بودیم. من‌ به آقای کریمی قدوسی هم گفتم، ‌کار خلاف اخلاقی انجام داده، ولی او چیز دیگری را به مجلس داده است. 

وی در پاسخ به اینکه اصل قضیه چه بوده است، گفت: طرحی در مجلس مطرح شد و ما و برخی ‌نمایندگان دیگر آن را امضا نمودیم؛ از جمله من، موسوی‌نژاد‌ و چند نماینده دیگر که گلایه هم کردیم، به او گفتیم ‌ما نامه سه فوریتی امضا نکرده‌ایم و شما نباید این کار را انجام می‌دادی. 

این نماینده مجلس گفت: این کار خلاف اخلاق است که ما چیزی را امضا کنیم و عده‌ای دیگر چیز دیگری را به هیأت رئیسه بدهند و یا عنوان دیگری ‌روی آن بگذارند و پخش کنند. این اسامی هم که اعلام شده‌اند، رسمی نیستند و باید خود سایت مجلس آنها را منتشر کند. 

نماینده سقز و بانه نیز امضایش پای طرح سه فوریتی توقف مذاکرات هسته‌ای را «جعلی» خوانده است!

امضاکنندگان چه کسانی بودند؟

در بین امضاگنندگان طرح نام 5نماینده خوزستان در مجلس هم دیده می شود.

lمتن کامل گزارش تابناک خوزستان را اینجا بخوانید؛

امضای5 نماینده خوزستان پای طرح سه فوریتی توقف مذاکرات هسته‌ای
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار