شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۸

جابه جایی مدیران باهدف پویایی شهرداری انجام می شود

شهردار آبادان با صدور احكامی، انتصابات جدیدی را در پست های مدیریتی شهرداری اعمال و گفت: جابه جایی مدیران در شهرداری با هدف پویایی این دستگاه انجام می شود.

محمودرضا شیرازی افزود:جابه جایی و انتصاب مدیران از اختیارات رییس و مدیر هر دستگاهی است كه می تواند برای پیشبرد اهداف از این اختیارات بهره ببرد.

بنابه همین گزارش در احكامی جداگانه دو تن از شهرداران مناطق و دو سرپرست سازمان زیرمجموعه شهرداری معرفی شدند.

بر اساس این احكام، 'حبیب اله رشتی پور' كه پیش از این به عنوان شهردار منطقه دو فعالیت می كرد به عنوان سرپرست جدید شهرداری منطقه سه منصوب شد و 'علیرضا بچاری' معاون شهرداری منطقه یك نیز به عنوان سرپرست جدید شهرداری منطقه دو منصوب شد.

همچنین در احكام دیگری 'امیر حكیمی' سرپرست سابق منطقه سه شهرداری به سمت مدیر عامل سازمان پارك ها، میادین و فضای سبز، 'عبدالحسین مكوندی' به عنوان سرپرست سازمان تاكسی رانی و 'شهرام فخرآبادی' به عنوان مسوول شهرسازی منطقه سه شهرداری منصوب شده اند

خاطرنشان می شود به دنبال بازنشستگی 'عبدالرضا شاه غریب' مدیریت سرمایه گذاری و مشاركت های اقتصادی شهرداری، 'محمدرضا عساكره' به سمت سرپرست جدید این مدیریت منصوب شد.

علاوه بر این، چندی قبل نیز 'دكتر فریدون ساكی' به عنوان معاون شهرسازی و معماری، 'جواد حمزوی' به عنوان معاون فنی و عمرانی، 'جلیل رهبان' به عنوان سرپرست سازمان مدیریت پسماندها، 'شهرام شاكری یوسفی' به عنوان سرپرست سازمان آرامستان، 'فرشید حیدری' به عنوان سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، 'كاظم كعبی' به عنوان سرپرست سازمان اتوبوسرانی، 'مكی شجیرات' به عنوان سرپرست حوزه معاونت اداری مالی سازمان عمران، 'خرم مولایی سفید دشتی' به عنوان سرپرست حوزه معاونت اداری مالی سازمان اتوبوس رانی منصوب شدند.

همچنین 'دلارام صیادی سامانی' به عنوان سرپرست حوزه معاونت اداری مالی سازمان فاوا، 'رضا داودی' به عنوان سرپرست امور مالی منطقه دو، 'صمد غریبی پور' به عنوان مسوول امور مالی سازمان خدمات موتوری و 'صادق امیری' به عنوان سرپرست امور مالی سازمان اتوبوس رانی معرفی شده بودند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار