شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۷۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲
نقص فنی هواپیمای نفت باند فرودگاه ماهشهر را مسدود کرد‌.

نقص در سیستم هیدرولیک پرواز هواپیمایی نفت در مسیر ماهشهر به تهران باند فرودگاه ماهشهر را مسدود کرد.

پرواز شماره 2507 شرکت هواپیمایی نفت به مقصد تهران پیش از پرواز و برخواستن دچار نقص فنی شد و باند فرودگاه ماهشهر را مسدود کرد.

به گفته یک منبع آگاه نقص فنی این هواپیما در سیستم هیدرولیک آن بوده و به همین دلیل قادر به جابه‌جایی نیست و همین موضوع موجب مسدود شدن باند فرودگاه ماهشهر شده است.

بر اساس این گزارش، بروز این مشکل باعث تأخیر در پرواز تهران به ماهشهر شده و بر اساس اعلام فرودگاه ماهشهر این پرواز ساعت 22 امشب انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تلاش برای رفع نقص فنی پرواز فوکر 100 شرکت هواپیمایی نفت ادامه دارد و برای این کار از تجهیزات فرودگاه اهواز کمک گرفته شده است.

شایان ذکر است به دلیل بروز این مشکل، بازیکنان تیم بسکتبال مهرام تهران نیز که مسافران پرواز تهران به ماهشهر هستند و باید برای برگزاری پنجمین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ حرفه‌ای بسکتبال در این شهرستان حضور پیدا کنند تاکنون موفق به این کار نشده‌اند.

این دیدار قرار است فردا پنج شنبه از ساعت 16 در سالن اندیشه شهرک بعثت ماهشهر برگزار شود.
منبع: فارس

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
مسافر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
comment
0
0
comment واقعا مشکلات و گلایه هامان را کجا ببریم ، وضعیت زیبنده و شایسته ای نیست این شرایط ، از نظر روحی و روانی فشارهای وارده بعنوان یک مسافر و خانواده هایمان که نگران پروازهای ما هستندبسیار آزاردهنده است ، یکماه پیش هم بنده باز با همین پرواز هواپیمائی نفت که خبرش را هم شوشان زحمت کشیدند درج کردن از ماهشهر به تهران بدلیل مشکل فنی تغییر مسیر داده در اهواز به زمین نشست و یا باز همین هواپیمایی نفت دوباره بخاطر مشکل فنی هیدرولیک تیم استقلال را در آسمان تهران 45 با ترس و دلهره مسافرین مواجه کرد . خدایی کی مسیول رسیدگی به تکرار مکرر این مشکل هیدرولیک هواپیمایی نفت هست ?
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار