اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۷۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱
قائم مقام وزیر کشور در گفت وگو با پایگاه آستان مقدس امام خمینی(ره)، در خصوص تغییر استانداران گفت: جابه جایی استانداران یک فرآیندی دارد. استاندار عالی ترین مقام دولت در استان است و برای تغییر در استانداران نیز شرط لازم و هم شرط کافی وجود دارد و استانداری که منصوب می شود از سوی هیئت وزرا رای می گیرد. وزارت کشور به صورت مرتب و مستمر در حال ارزیابی استانداران است و اگر زمانی استانداری شرایط دولت یا احیانا نظرات دولت را نتواند تامین کند، ممکن است در ارزیابی ها دولت به این نتیجه برسد که او را تغییر دهد.»

*تمامی افراد منصوب دولت در سراسر کشور باید به گفتمان رئیس جمهور اعتقاد داشته باشند.

حسینعلی امیری در پایان در رابطه با این ادعا که 70 درصد مدیران دولت قبل در استان ها هنوز بر مسند امور هستند اظهار کرد: «باید از بخش های مختلف دولتی سوال کرد. آنچه که مربوط به وزارت کشور است باید گفت کسانی که در مسندهای سیاسی مثل استانداری، فرمانداری و بخشداری منصوب می شوند حتما باید در گفتمان دولت تعریف شوند و به برنامه های دولت معتقد باشند و نه تنها در حد تکلیف اداری بلکه باید به گفتمان دکتر روحانی نیز اعتقاد داشته باشند.»

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
comment
0
1
comment به نظر شما آقای ... فرماندار ه که افرماندار دولت قبل درتنگستان استان بوشهربوده وسفیر احمدی نژاد در انتخابات نیز بوده وهمچنین بخشدار مرکزی وی که اونیز مسول ستاد احمدی نژاد درهندیجان بوده ومعاون وی که اعتقادی به دولت روحانی ندارند می توانند سیاستهای دولت تدبیر وامید را اجرایی نمایند؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار