اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
حدادعادل در رابطه با اقدام برخی نمایندگان مجلس برای پیگیری طرح سه فوریتی در حوزه هسته ای گفت: صرفنظر از درستی یا نادرستی این کارها، نیت کسانی که اقدام می‌کنند، خیرخواهانه است؛ هرچند ممکن است در انتخاب روش اختلاف سلیقه داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی، تهدیدات اخیر آمریکایی‌ها علیه ایران را «کُری‌خوانی قبل از مسابقه» خواند و گفت: این رفتارها، نوعی کار تبلیغاتی روانی برای باج‌خواهی در مذاکرات است.

 غلامعلی حدادعادل با اشاره به الزامات انجام بهتر گفتگوهای هسته ای با توجه به تهدیدات اخیر آمریکایی‌ها اظهار داشت: بایدها و نبایدهایی که در مذاکرات باید به آنها توجه شود، نخست، همزمانی رفع تحریم‌ها با امضای توافق نهایی است.

وی افزود: دومین نکته نیز، حفظ حریم امنیت کشور در بازرسی هایی است که قرار است در توافق نهایی پیش‌بینی شود؛ همچنین محفوظ ماندن حق و امکان «تحقیق و توسعه» در عرصه فناوری هسته ای، دیگر نکته ای است که باید به آن توجه شود.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس، درباره مفهوم تهدیدات اخیر رئیس جمهور و برخی مقامات آمریکا علیه جمهوری اسلامی با وجود جریان داشتن مذاکرات هسته ای تصریح کرد: اینها مانند «کُری خواندن» مربی‌ها قبل از شروع مسابقه است که تا حدودی قصد تاثیرگذاری روانی هم دارند، وگرنه کسی که پای میز مذاکره می‌نشیند، معنای عاقلانه این کار را می‌فهمد که گزینه مذاکره بهتر از گزینه های دیگر است،  بنابراین ما این رفتارها را نوعی کار تبلیغاتی روانی برای باج‌خواهی و امتیازگیری بیشتر در مذاکرات تلقی می‌کنیم.

واکنش به طرح 3 فوریتی هسته ای

حدادعادل در رابطه با اقدام برخی نمایندگان مجلس برای پیگیری طرح سه فوریتی در حوزه هسته ای و حواشی پیش آمده در این رابطه در مجلس و دیدگاه وی در این رابطه گفت: صرفنظر از درستی یا نادرستی این کارها، نیت کسانی که اقدام می‌کنند، خیرخواهانه است؛ یعنی نگران عزت و منافع ملی هستند،  هرچند ممکن است در انتخاب روش ما با آنها اختلاف سلیقه داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما در مقطع فعلی ضرورتی برای پیگیری طرح سه فوریتی در مجلس وجود دارد یا خیر؟، اظهار داشت: هنوز این مساله به جریان نیفتاده و خبر آن، بیشتر از خودش به جریان افتاده و صدا کرده است.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار