شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۶

شوشان – صادقی: رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان بندرهندیجان از اعزام دانش آموزان هندیجان به مشهد مقدس خبر داد.

دانش آموزان ممتاز در مسابقات قرآنی از سوی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان و همکاری اداره آموزش وپرورش هندیجان به مشهد مقدس اعزام می شوند.

رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان هندیجان در گفتگو با خبرنگار شوشان گفت: اردوی دوستداران ولایت در تاریخ 19/3/91 لغایت 24/3/91 به مدت 7 روز جهت دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهرستان هندیجان در اردوگاه کشوری شهید رجایی نیشابور برگزار می شود.

خسروحیاتی افزود:این اردو شامل زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) کلاس های آموزشی عقیدتی،برگزاری کلاس پاسخ به شبهات مذهبی و عقیدتی،کلاس آموزشی وظیفه منتاظران و احکام و مسابقات فرهنگی ورزشی و بازدید از اماکن تاریخی شهر نیشابور برگزار می گردد.

حیاتی ادامه داد:سهمیه هندیجان یک اتوبوس 37 نفره می باشد،این اردو ویژه دانش آموزان محروم و کسانی که در مسابقات قرآن و معارف،فرهنگی و ورزشی معاونت پرورشی شرکت و حضور فعال داشته بوده اند.

اهداف این اردو،ایجاد زمینه خودشناسی برای خداشناسی،تحکیم ارتباط معنوی با ائمه اطهار(ع)به ویژه حضرت امام رضا(ع)،عمق بخشیدن به پیوند میان نسل جوان و نوجوانان با معارف اهل بیت(ع)و تقویت هویت دینی و ملی آموزش عملی تریبت زندگی و اجتماعی دانش آموزان است.

خسروحیاتی در پایان گفت:بنده ازهمه کسانی که در مراسمات قرآنی و اسلامی این اداره شرکت کرده و به نحوی به هرچه باشکوه تر برگزارشدن این مراسمات کمک کرده اند بخصوص همکاران ما در معاونت پرورشی و تربیت بدنی کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار