اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۸۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
استاندار خوزستان:
به دلیل اهمیت بالای طرح 550 هزار هکتاری در اقتصاد استان، مستندی از اجرا تا روند فعلی طرح، تهیه و تمام مراحل کار آن در مستند لحاظ شود.
استاندار خوزستان گفت: برای جلوگیری از ایجاد هرگونه شبهه هیچ‌گونه امکانات دولتی نباید در مسیر انتخابات به‌کار گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالحسن مقتدایی عصر امروز در شورای اداری استان اظهار کرد: تاکنون طرح​های زیادی در استان اجرا شده اما هیچ​کدام به میزان طرح 550 هزار هکتاری اهمیت نداشته است چرا که این طرح هم از نظر گستردگی و هم از نظر سهم اشتغالی که برای استان دارد،​ مهم است.

وی با تأکید بر لزوم ساخت مستند طرح 500 هزار هکتاری مقام معظم رهبری، تصریح کرد: باید به دلیل اهمیت بالای طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری در اقتصاد استان، مستندی از اجرا تا روند فعلی طرح، تهیه و تمام مراحل کار آن در مستند لحاظ شود.

وی افزود: با وجود کاهش اعتبارات عمرانی در کشور و استان، حجم و میزان اعتبارات جدید جزو افتخارات استان به شمار می‌رود و بدون شک نقش اساسی را در توسعه استان خواهد داشت.

استاندار خوزستان در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالروز ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: باید ستاد ارتحال امام (ره) در استان تشکیل شود تا این موضوع پررنگ​تر شود، همچنین به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز دزفول مراسم‌های خوبی را باید برگزار کنیم که در خور مقام این دو شهر باشد.

مقتدایی با اشاره به مقدمات برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: ستاد انتخابات تشکیل شده و شرایط طوری فراهم شده که مردم احساس دلگرمی و همراهی کنند، مردم مطمئن باشند که از رأی​هایشان صیانت می​شود.

وی در پایان گفت: فرمانداران و هیات نظارت باید نهایت دقت را در انتخابات داشته باشند تا حقوق مردم و کاندیداها حفظ شود و برای جلوگیری از ایجاد هرگونه شبهه، امکانات دولتی نیز نباید در مسیر انتخابات به​کار گرفته شود.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
comment
0
0
comment در طرح مقام معظم رهبری اگر مسوولین استان قعالیت چشمگیر داشته باشند بخش کشاورزی استان رونق قابل توجهی خواهد داشت اما اگر کار صورت گیرد... از نیروهای جوان و جویای کار استفاده شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار