اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان:
تقی زاده گفت: سالانه هفت هزار نفر ار نیروهای آموزش و پرورش متقاضی انتقال از این استان هستند.
 مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: سالانه هفت هزار نفر ار نیروهای آموزش و پرورش متقاضی انتقال از این استان هستند.

به گزارش ایرنا محمد تقی زاده پنج شنبه در آیین افتتاح درمانگاه فرهنگیان اهواز اظهار کرد: اگر خدمات رفاهی، ورزشی، آموزشی و درمانی در ابعاد مختلف توسعه یابد نیروهای ما به دنبال مهاجرت و دستیابی به شرایط بهتر در سایر استان ها نمی روند.

وی افزود: توسعه مراکز درمانی از جمله اولویتهای جامعه و به ویژه آموزش و پرورش است و کمبود این نوع امکانات باعث مهاجرت نیروهای خوب و با تجربه آموزش و پرورش از استان شده است.

تقی زاده با اشاره به اینکه داشتن دیدگاه قوی نسبت به آموزش و پرورش از دو جنبه می تواند شرایط خوبی برای ما فراهم کند ادامه داد: این دو جنبه شامل درگیر کردن ذهن مردم نسبت به آموزش و پرورش و درگیر کردن ذهن مسوولین نسبت به مسائل و چالش های آموزش و پرورش می باشد که در این صورت مشکلات این نهاد حل خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: امسال، برای یک میلیون دانش آموز 40 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که برای تهیه وسایل اولیه آموزشی مانند گچ و مواد بهداشتی هم کافی نیست.

وی به مطالبات بیش از دو هزار میلیارد ریالی آموزش و پرورش خوزستان از شرکتها، کارخانجات و شهرداری از سال 71 تا کنون اشاره کرد و گفت: با دریافت این مبلغ مطالبات، تمام مشکلات سخت افزاری آموزش و پرورش استان قابل حل می باشد.

تقی زاده افزود: شهرداری اهواز 310 میلیارد ریال از سال 88 تا 92 ، پتروشیمی بندر امام (ره) 600 میلیارد ریال، و سازمان برق 90 میلیارد ریال به آموزش و پرورش بدهکار هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: با برگزاری جلسه ای با شورای دستگاههای نظارتی شامل رییس کل دادگستری، مدیر کل دیوان محاسبات، بازرسی و مدیر کل اطلاعات و با دعوت از شرکتهای بدهکار، اعلام شد در صورت پرداخت نشدن طلب آموزش و پرورش، حساب شرکتهای مذکور مسدود می شود.

وی اضافه کرد: قرار بر این است که تا هفته آینده 10 میلیارد ریال از حساب شهرداری برداشت شود.

تقی زاده ادامه داد: برای بقیه شرکتها و نهادهای بدهکار مراحل قانونی در حال انجام است.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان خاطرنشان کرد: اگر آموزش و پرورش اولویت اول کشور و استان باشد مسائل و مشکلات به ویژه در خوزستان به علت داشتن جغرافیای ناآرام و گذراندن دوران جنگ تحمیلی حل می شود.

وی اظهار کرد: خوزستان رتبه سوم را از نظر تعداد بی سواد در کشور دارد.

مدیر عامل درمانگاه فرهنگیان اهواز نیز در این آیین گفت: این درمانگاه با هدف بهبود وضعیت کیفی و کمی خدمات رسانی بهداشتی و درمانی به فرهنگیان و دسترسی بهتر بیماران به خدمات پزشکی راه اندازی شده است.

ممبینی ابراز امیدواری کرد: کمبودهای تجهیزات و امکانات با حمایت مسوولان ذیربط برطرف شود.

این درمانگاه شامل بخش های دندانپزشکی، چشم پزشکی، متخصص داخلی، پزشک عمومی، زنان و زایمان، اعصاب و روان، کلیه و مجاری ادراری، قلب و عروق، بینایی سنجی، گفتار درمانی، کارشناس تغذیه و ارتوپدی و آرتروپلاسی است که به صورت شبانه روزی به جز عصرهای پنج شنبه و جمعه ها آماده ارائه خدمت به مردم می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار