اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۰
آری خرمشهر را دلیر مردانی آزاد کرده اند که در دامان شیر زنان این مرز و بوم رشد یافته اند, زنانی که به فرموده امام خمینی (ره)مرد از دامن آنها به معراج میرود.

سالروز آزادسازی خرمشهرامسال با اعیاد مبارک شعبانیه تقارن  مبارکی پیدا کرده است. تقارنی که از یک سمت بوی شهادت و ایثار و از سوی دیگر بوی  نورانی شدن جهان به برکت تولد سیدالشهدا امام حسین (ع)؛ ابالفضل العباس(ع) و امام سجاد (ع)می دهد.

آری خرمشهر را دلیر مردانی آزاد کرده اند که در دامان شیر زنان این مرز و بوم رشد یافته اند,زنانی که به فرموده امام خمینی (ره)مرد از دامن آنها  به معراج می رود.

خرمشهر را مردانی  حسینی وار  پس 578 روز اشغال ناجوانمردانه در سوم خرداد 61 آزاد کردند تا بار دیگر ثابت کنند این دیار با خون و جان آنها عجین شده است وشهادت را از سید الشهدا اباعبدالله الحسین (ع) و ایثار را از  ابالفضل (ع) آموخته اندکه چگونه به امام و ولی زمان خود وفادار باشند.

مسجد جامع خرمشهر شهادت میدهد که مردان بی ادعای دیروز و یادگاران امروز , درجنگ حق علیه باطل وپس از آن معجزه الهی سجده شکر را به تاسی از سیدالساجدین علی بن الحسین(ع) و به پاس  نصرت الهی در این فتح الفتوح بزرگ و تاریخی به جا آورداند وچه زیبا  آیه شریفه  "يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَ يُثَبِّت أَقدامَكُم"در حق آنها  محقق گردید و درکلام معمار کبیر انقلاب اسلامی امام امام خمینی(ره) این گونه تعبیر شد: خرمشهر را خدا آزاد کرد.

در این روزهای  خجسته و مبارک و به نیابت از فعالان اقتصادی استان و اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ,صنایع,معادن و کشاورزی اهواز اعیاد شعبانیه و سالروز آزاد سازی خرمشهر را به مردم ایران اسلامی  و اهالی دیار خون رنگ و خونگرم خوزستان که در لحظه لحظه این پیروزی نقش داشته اند تبریک و تهنیت عرض نمایم .

امید است در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری  بنام سال دولت و ملت,همدلی و همزبانی نامگذاری شده است یکدل پابه پای دولت در جهت شکوفایی میهن عزیزمان ایران و استان خوزستان قدم برداریم.

شهلا عموری-  رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز- سوم خرداد 1394

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار