اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۹۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۱
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری خانه‌سازی ایران خبرداد:
 مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری خانه‌سازی ایران از بهره‌برداری از بیمارستان جدید امیرکبیر اهواز در اواخر تیرماه امسال خبر داد.
 
علی مقدس زاده اظهار کرد: یکی از پروژه‌های مهم این شرکت در خوزستان، ساخت بیمارستان جدید امیرکبیر اهواز است که این پروژه در مراحل پایانی ساخت قرار دارد و امیدواریم در هفته پایانی تیرماه که همزمان با هفته تامین اجتماعی است، به بهره‌برداری برسد.
 
وی افزود: از دیگر پروژه‌های در حال اجرا در استان می‌توان به بیمارستان 96 تختخوابی دزفول و 160 تختخوابی آبادان اشاره کرد. در سال گذشته در آبادان اثری از این بیمارستان نبود اما امروز پروژه ساخت آن در مرحله نازک‌کاری قرار دارد و امیدواریم که این بیمارستان در 24 تا 28 ماه آینده به بهره‌برداری برسد.
 
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری خانه‌سازی ایران تصریح کرد: در انجام پروژه‌ها، کیفیت و زمان و هزینه اجرای پروژه‌ برای ما مهم است و  اگر پروژه در زمان کوتاه‌تری اجرا شود، هزینه آن نیز کاهش می‌یابد.
 
مقدس‌زاده عنوان کرد: به طور کلی تمام پروژه‌های شرکت سرمایه‌گذاری خانه‌سازی ایران كه تمام سهام آن متعلق به سازمان تامين اجتماعي است، در کشور جلوتر از برنامه زمان‌بندی شده اجرا می‌شوند. ما به این پروژه‌ها به چشم سرمایه ملی نگاه و تلاش می‌کنیم که هر چه سریع‌تر به دست مردم برسد.
 
وی با اشاره به هزینه‌کرد پروژه‌های این شرکت در استان خوزستان گفت: هزینه‌های این شرکت در استان 110 میلیارد تومان بوده است در حالی که میزان هزینه‌های مجموع پروژه‌های اين شركت در سطح کشور به حدود 600 میلیارد تومان می‌رسد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
پسر اهواز
|
United States
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
comment
0
1
comment افتابه لگن 24تا شام ونهار هیچی .....
هزارتا هم بیمارستان داشته باشیم وقتی رسیدگی ضعیف باشه چ فایده
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار