اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۹۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰
از سوی دکتر ایدنی صادر شد:
لازمه نظارت مفید و مؤثر، تسلط و اشراف به کم و کیف حوزه وظایف محوله و حضور مداوم، موثر و تمام وقت مدیران عالیه در سطوح صف و ستادی دانشگاه است
به گزارش خبرنگار وب دا خوزستان، دکتر اسماعیل ایدنی در نامه ای رسمی خطاب به تمامی معاونین و مدیران ستادی و محیطی دانشگاه، مهمترین رویکردهای مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز را در تداوم خدمت صادقانه در سال جدید ابلاغ کرد.


در فرازهایی از این ابلاغیه آمده است:
در آغازین ماه های سال 1394 که به ابتکار رهبر معظم انقلاب با نام «دولت، ملت، همدلی وهمزبانی» مزین و زمینه های ملی و محلی برای اجرای دقیق ، صریح و بی کم و کاست برنامه های در دست اقدام و پیش بینی شده فراهم گردیده، در اجرای ماموریتهای خود برای رسیدن به هدف غایی و نهایی نظام سلامت که (افزایش طول عمر با کیفیت آحاد ایرانیان است) رویکردی واقع گرا، هدفمند، برنامه محور و پیش رونده راتحت "نظارت مستمر" پیشه خود خواهیم ساخت.

در ادامه این بخش آمده است:  بدیهی است لازمه نظارت مفید و مؤثر، تسلط و اشراف به کم و کیف حوزه وظایف محوله و حضور مداوم، موثر و تمام وقت مدیران عالیه در سطوح صف و ستادی دانشگاه است.       

در بخش دیگری از این نامه آمده است:خود و مجموعه معاونین و مدیران زیر مجموعه را موظف به اجرای بی کم و کاست برنامه ها و حضور مداوم و نظارت موثر دانسته وشخصاً برنامه های بازدید و نظارت میدانی خود را در تمام شبانه روز از مجموعه های تحت امر در قالب برنامه های مدون و یا غیر مترقبه  تشدید خواهم نمود. آسیب شناسی محلی و منطقه  ای در هر حوزه ، بخش و واحد و در هر یک از برنامه ها و فرایندها، واقعیت گرایی با تاکید بر آمار صحیح ، دقیق و به روز، هماهنگ سازی داده های آماری با واقعیات میدانی، بالا بردن ضریب امنیت داده ها، و مصونیت بخشی به آن از هر نوع آفات عمدی وسهوی، تلاش همه جانبه برای ارتقاء سواد سلامت جامعه در راستای شعار محوری «خود مراقبتی» با هدف کاهش بار بیماریها و در نتیجه کاهش بار مراجعین و کاهش هزینه های درمانی از دیگر بخشهای این نامه است.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
comment
0
0
comment بعضی مدیریتها و معاونتها و روسای دانشکده ها در گذشته بسیار ضعیف بودند و متاسفانه افرادی که جایگزین آنها شدند هیچ برتری نسبت به مدیران سابق ندارند و فاقد کارایی و قانون مداری و عدالت محوری به معنای واقعی هستند و تغییرات اخیر مشمول آنها نشده است .
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
comment
0
0
comment سلام . امیدواریم این حرفها در حد شعار نباشد و تغییرات واقعی و کیفیت در کارها ببینیم . نظارت بر کار مدیران و شایسته سالاری باید در عمل باشد و ما آن را واقعا مشاهده کنیم . بعضی معاونتها و روسا در مقایسه با مدیران سابق هیچ تفاوت ماهوی ندارند و هیچ نکته مفیدی در مقایسه با مدیران قبلی در عملکرد آنها مشاهده نمی شود .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار