اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۹۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان با بیان اینکه این استان به دلیل شرایط اقلیمی با مشکلات خاصی در زمینه آب و برق و شبکه های انتقال نیرو روبروست، گفت:بیش از 30 درصد مشترکان انرژی اهواز را حاشیه نشین ها و ساخت و سازهای غیرمجاز با برق غیرمجاز تشکیل می دهد.
 عبدالحسن مقتدایی چهارشنبه شب در نشست مشترک با وزیر نیرو و مدیران صنعت آب و برق خوزستان در مهمانسرای استانداری،  با بیان تخصیص نیافتن سهمیه آب طرح احیای اراضی کشاورزی خوزستان موسوم به طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری افزود: این طرح پس از 16 سال و با دستور مقام معظم رهبری و رییس جمهوری آغاز شده اما از 850 هزار هکتار به 550 هزار هکتار کاهش یافت.نماینده عالی دولت در استان خوزستان اظهار امیدواری کرد: این طرح تعیین تکلیف و تعهد تامین آب آن محقق شود.

استاندار خوزستان  با بیان اینکه این استان به دلیل شرایط اقلیمی با مشکلات خاصی در زمینه آب و برق و شبکه های انتقال نیرو روبروست، گفت:بیش از 30 درصد مشترکان انرژی اهواز را حاشیه نشین ها و ساخت و سازهای غیرمجاز با برق غیرمجاز تشکیل می دهد.

 مقتدايي ظهار کرد: تالاب هورالعظیم نیز دچار بحران جدی شده بود كه با پیگیری های انجام شده مقداری از حق آبه آن تخصیص یافت و آب در آن آزاد شد.

وی افزود: وزارت نیرو در زمينه مصوبات سفر رييس جمهور به استان بسيار خوب عمل کرده است و امروز شاهد چندین افتتاحیه از این مصوبات هستیم.

مقتدايي تصريح كرد: خوزستان از لحاظ اقلیمی در بخش آب و فاضلاب مشکلات زیادی دارد و نيازمند توجه بیشتري است.

وي عنوان کرد: در حال حاضر حدود ۳۰ درصد جمعیت اهواز در حاشیه شهر زندگی می کنند كه این حاشیه نشینی‌ها، ساخت و سازهای غیر مجاز و انشعابات غیر مجاز را به دنبال داشته است.

مقتدایی خاطرنشان کرد: در زمينه حوضه های آبی مسايل خیلی گره خورده است و باید مشكلات تامین آب به تفکیک استان ها بررسی و تمام حقوق مردم خوزستان و حق آبه ها رعایت شود.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
comment
0
0
comment تامین اب شرب و کشاورزی و حقابه تالابهای خوزستان میبایست در اولویت برنامه های وزارت نیرو باشد؛خوزستان نباید بیش از این از سومدیریتهای وزارت نیرو اسیب ببیند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار