اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۰۲۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴
احمد باورساد با انتقاد از درخواست خرید امتیاز باشگاه فوتبال فولاد نوین توسط شهرداری اهواز گفت: آقای شهردار! به رفاهیات کارمندان و کارگران شهرداری رسیدگی نمایید 

احمد باورساد با انتقاد از درخواست خرید امتیاز باشگاه فوتبال فولاد نوین توسط شهرداری اهواز گفت: آقای شهردار! به رفاهیات کارمندان و کارگران شهرداری رسیدگی نمایید
 
 عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: آقای شهردار! کدام امکانات خدماتی، رفاهی را برای کارکنان شهرداری تامین نموده اید که حال به فکر خرید تیم فوتبال افتاده اید؟!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی کلانشهر اهواز از هشتاد و نهمین نشست علنی اعضای شورا ه با حضور مسئولان شهرداری و معاونان شهردار در صحن علنی شورای شهر اهواز دوشنبه ( 11 خردا ماه ) برگزار شد احمد باورساد در نطق پیش از دستور کار شئورا اظهار داشت: اخیرا مطلبی در سایت های خبری و جراید منتشر شده است مبنی بر اینکه شهرداری اهواز خواستار خریداری امتیاز تیم فولاد نوین است.

وی افزود: این سوال در بین اذهان عمومی ، کارکنان شهرداری و بنده به وجود آمده است که چنانچه اوضاع مالی شهرداری به حدی خوب است که توانایی خرید یک تیم لیگ برتری با ارزش میلیاردی را دارد چرا تاکنون حقوق عقب افتاده چندین ماهه کارگران زحمتکش بخش های مختلف خدماتی را پرداخت نکرده است؟ چرا تعداد زیادی از پیمانکاران مطالبات چندین ساله خود را از شهرداری دریافت نکرده اند؟

باورساد با اشاره به هزینه های خرید یک تیم لیگ برتری عنوان کرد: چنانچه بخواهیم جزو تیم های مطرح کشور و در صدر جدول رتبه بندی باقی بمانیم و حرفی برای گفتن داشته باشیم می بایست حداقل سالانه اعتباری حدود 100 میلیارد ریال در راستای انعقاد قرارداد بازیکنان، سرمربی، مربی، کادر پزشکی،  اجاره ساختمان، زمین، محل اسکان ، هزینه های جاری و غیره پرداخت نماییم و اگر هم حضور ضعیفی در بازی ها داشته باشیم در عرض یک سال به رده پایین جدول رتبه بندی سقوط می کنیم مانند تیم نفت مسجد سلیمان، در آن صورت امتیاز این تیم به یک دهم میزان فعلی آن کاهش می یابد.

باورساد خطاب به شهردار کلانشهر اهواز اظهار داشت: آقای شهردار! آیا بهتر نیست به جای اینگونه حیف و میل ها حداقل بخشی از این اعتبارات را در راستای تامین امکانات رفاهی، درمانی، خدماتی، ورزشی و غیره کارکنان شهرداری و خانواده های آنها هزینه نمایید؟ کدام درمانگاه، کدام رستوران، کدام مرکز ورزشی را برای خانواده های کارکنان تهیه نموده اید که حال قصد خریداری امتیاز یک تیم لیگ برتری را دارید؟

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: آقای سعادت نیا! جنابعالی با مدیر عامل محترم شرکت فولاد خوزستان در رابطه با داوطلبی شهرداری اهواز برای خرید امتیاز تیم فولاد نوین مکاتبه نموده اید؛ مگر شما عضوی از همین شورا نیستید آیا نباید چنبن موضوعی ابتدا در صحن علنی مطرح و در صورت تصویب توسط اعضای شورای اسلامی شهر اهواز در راستای بررسی به شهرداری اهواز جهت انجام مذاکرات ابلاغ گردد؟ آیا نظارت بر عملکرد شهرداری یکی از وظایف اصلی شورای شهر نیست ؟ آیا وارد شدن مستقیم شورا به روند مذاکرات در راستای خرید تیم ورزشی تخلف آشکاری محسوب نمی شود؟
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
comment
1
1
comment بله....بالاخره به آخر قصه رسیدیم...
وقتی که برخی از اعضای شورای کلانشهر اهواز از بدیهیات قانون شوراها و به تبع آن، از وظایف قانونی خود اطلاعی در حد الفبای حقوقی نداشته باشند و عضو حقوقدانی بین آنان نیست و حتی حاضر به استمداد از مشاورین حقوقی نیستند...نتیجه این میشود= تخلف و تخطی منجر به خیانت در حق مردم.
آقایان اعضای شورای کلانشهر اهواز، هوشیار باشید و بر حذر که دنیا دار عمل است و آخرت دار جزاء.
عملکرد شما و رضایت مردم، از نان شب هم واجب تر است.
نمایندگی مردم یعنی شب نخوابیدن یعنی جنگیدن برای حق الناس یعنی تلاش در بسط عدالت در شهر و بذل جهد کافی در ارتقاء فرهنگ و نظارت شدید و مجدانه بر مناقصات و عملکرد شهرداری اهواز نه رایزنی و زد و بند برای خرید باشگاه و ز این کارهایی که به تجویز قانون نیست.
نگذارید مردم شما را از راه قانون مجازات کنند.
پاسخ ها
comment
سامری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
comment
comment با نظر شما دوست عزیز که علی الظاهر اشراف کامل به قانون شوراها و وظایف آنها دارید، موافقم. اما شما هم بهترمیدانید که بدتر و سیاهتر از جهل چیزی نیست. بنده هزاران بار در آستانه انتخابات، نامزدها را از طرق مختلف به چالش کشیدم اما عجیب است که با وجود عدم توانایی اقناع مردم و ارئه برنامه های کاربردی مفید و صرفاً با عوام فریبی در انتخابات پیروز میشوند. و مردم خوشحالند از اینکه درگیری در صحن علنی شورا بوجود می آید غافل از اینکه این درگیری ها، ناشی از جهل است سپس جهل سپس جهل سپس ناکارآمدی.
لله الدرک
comment
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
comment
1
0
comment مردم با هزینه کردن از پول خودشون که به شهر داری میدن برای فوتبال مخالفنداین یه کار انتخاباتی است
comment
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
comment
1
0
comment مردم با هزینه کردن از پول خودشون که به شهر داری میدن برای فوتبال مخالفنداین یه کار انتخاباتی است
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار