شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۰۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴
مدیرکل فرودگاههای خوزستان
محمدسعید شرفی امروز گفت: پیش تر قرار بود وزارت نفت به ساخت فرودگاه جدید اهواز اقدام کند ولی به تازگی مطلع شدیم این اقدام از دستور کار این وزارت خانه خارج شده است.
مدیرکل فرودگاههای خوزستان گفت: ساخت فرودگاه جدید اهواز با منابع وزارت نفت ، از دستور کار خارج شده است .
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما محمدسعید شرفی امروز گفت: پیش تر قرار بود وزارت نفت به ساخت فرودگاه جدید اهواز اقدام کند ولی به تازگی مطلع شدیم این اقدام از دستور کار این وزارت خانه خارج شده است.
وی افزود: ساخت فرودگاه اهواز با منابعی غیر از منابع نفت ساخته می شود و بنا به دستور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی آن باید در سریع ترین زمان ممکن آغاز شود.
مدیرکل فرودگاههای خوزستان گفت: جابجایی فرودگاه فعلی اهواز قطعی است و کارگروهی به ریاست معاون عمرانی استاندار خوزستان تشکیل شده و هر دو هفته یک بار نشست هایی در شرکت مادر تخصصی فرودگاههای کشور و استانداری خوزستان در این زمینه تشکیل می شود.
شرفی افزود : باید هر چه سریع تر زمان شروع عملیات اجرایی و ساخت فرودگاه جدید اهواز از سوی این کارگروه مشخص و اعلام شود .
مدیرکل فرودگاههای خوزستان هزینه ساخت فرودگاه جدید اهواز را 29هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در مرحله نخست 18هزار میلیارد ریال و بقیه در مرحله دوم برای ساخت فرودگاه هزینه خواهد شد.
پیش از این احمد سیاحی معاون عمرانی استاندارخوزستان گفته بود برای ساخت فرودگاه جدید اهواز هزار و 320هکتار زمین تملک شده که در شعاع پنج کیلومتری خروجی از عوارض آزاد راه خلیج فارس به عنوان یکی از اولویت های وزارت راه و شهرسازی احداث خواهد شد.
فرودگاه بین المللی اهواز جزو فرودگاه های کوچک کشوراست ولی به لحاظ حجم جابجایی مسافر در رتبه چهارم کشوری قرار دارد.
وجود ذخایر عظیم نفتی و قرار گرفتن در محدوده شهری ، از دلایل جابجایی فرودگاه اهواز است . 
0002
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
comment
0
0
comment همینو کم داشتیم ، خروج از دستور کار احداث فرودگاه اهواز
comment
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
comment
0
0
comment معلوم نیست این آقای مدیر فرودگاه هرروز یه تعریفی میده ولی یک بار گفت چرا شرکت هواپیمایی آتا ساعت ۹شب به صدوپنجاه نفر مسافر کارت پروازداد ولی زن وبچه مردم تاصبح توسالن علاف بودن بالاخره ساعت هفت صبح مسافرا به مراد دلشون رسیدن وسوار هواپیما شدن یعنی ۹ساعت تاخیر حالا. بماند که شب بعدش هم پرواز هواپیمایی نفت که اینروزها مثل اتوبوس شرکت واحد شده از تهران با۸ساعت تاخیر ازتهران به اهواز فرود آمد از بخت بد ماهم که برا کار یکروزه رفته بودیم گرفتار هردو شدیم چرا پرواز های اهواز اینقدر نامنظم هستند لطفا دراین موارد هم توضیح ومقاله ای بدین بد نیست.ممنون
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار