شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۶
امروز آن چه مایه عزت، سربلندی و مجد و عظمت ایران عزیز در عرصه بین الملل و منطقه است پایبندی، اهتمام و وفاداری به راه، سیره عملی و نظری و مکتب امام راحل عظیم الشان است.
سیدخلف موسوی شهردار کلانشهر اهواز به مناسبت بیست و ششمین عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی پیامی صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است:

چهاردهم و پانزدهم خرداد هر سال یادآور یاد و خاطره بزرگمرد تاریخ ایران اسلامی، آن عارف شریف و مجاهد صدیق حضرت امام خمینی (ره) است.

او که ابراهیم وار بت های طاغوتی زمان را درهم شکست و طومار فرعونی سلطنت های ظالمانه غیر الهی را در هم پیچید. 

امام خمینی(ره) آغازگر نهضتی اسلامی، آزادی خواهانه و استقلال طلبانه در جامعه ایرانی بود که عصر و رهیافتی تازه و نوین در کالبد این تاریخ و سرزمین دمید.

امروز آن چه مایه عزت، سربلندی و مجد و عظمت ایران عزیز در عرصه بین الملل و منطقه است پایبندی، اهتمام و وفاداری به راه، سیره عملی و نظری و مکتب امام راحل عظیم الشان است. وداع تاریخی و میلیونی مردم ولایتمدار ایران در مراسم ارتحال و هجران آفتاب ایران زمین و تکرار این بیعت الهی و ناگسستنی در مراسمات برگزار شده در سالروز وفات ایشان، یادآور عمق اعتقاد و احترام و دلبستگی عمیق ایرانیان با امام و مکتب روشنگر و نجاتبخش آن پیر فرزانه است.

اگر امروز قدرت های بزرگ جهانی در برابر عظمت و پیام الهی انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران سر تعظیم فرو می آورند، اگر امروز ملت های مستضعف و آزاده و مستقل دست یاری به سوی انقلاب اسلامی دراز می کنند، اگر هیچ معادله ای بدون حضور و تاثیر انقلاب اسلامی در اقصی نقاط گیتی نوشته نمی شود؛ بی گمان این موفقیت ها ناشی از دم مسیحایی امام روح الله است که تا ظهور آن منجی دادگر، امام عصر حضرت مهدی (عج) امتداد خواهد یافت.

خدای را شاکریم که پس از عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، توفیق درک زعامت حضرت آيت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) نصیب ملت بزرگ ایران شد و ایشان با درایت حکیمانه و رهبری امام گونه، راهبری امین برای کشتی انقلاب اسلامی در میان امواج فتنه ها و تزویرها و عداوت ها بودند.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام عزیز، خطاب به روح ملکوتی ایشان عرض می کنم تا آخرین قطره خون و واپسین نفس پای آرمان های الهی انقلاب اسلامی خواهیم ایستاد و با همه وجود از مقام معظم رهبری تبعیت خواهیم نمود.

سیدخلف موسوی شهردار اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار