اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۰
تشریح برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی اهواز در آئین بزرگداشت سالگرد ارتحال امام(ره)

کانون خبرنگاران نبأ: رئیس کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: به مناسبت بیست و ششمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره)، بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی در زمان اعزام بسیحیان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اهواز اجرا شد.
به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، اصغر خبیره، رئیس کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه امام خمینی(ره) با ایستادن در مقابل استعمارگران باعث تحولی شگرف در صحنه سیاسی جهان شد، گفت: حضرت امام(ره) به تمامی مستضعفان دنیا ثابت کرد که می‌توان با اتکا به قدرت خداوند در مقابل قدرت‌های مادی و دنیوی ایستاد و سرنوشت خود را در دست گرفت.

وی با بیان اینکه ترویج اندیشه‌ها و تفکرات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران می‌تواند در حفظ دستاوردها و انتقال ارزش‌‌های انقلاب به نسل آینده تأثیرگذار باشد، اظهار کرد: 14 خرداد‌ماه یادآور وداع تلخ ملت ایران با معمار کبیر انقلاب اسلامی است و مطالعه شخصیت والای امام خمینی(ره) به‌دلیل برخوردارى از معیارها و ملاک‌های یک انسان وارسته و صالح، بسیار حائز اهمیت است.

خبیره با اشاره به اینکه امروز عزت و اقتدار ایران اسلامی به برکت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب، خون پاک شهدا و رشادت‌های ایثارگران است، افزود: امروز حرکت در مسیر آرمان‌های امام راحل و شهدای گران‌قدرانقلاب اسلامی وظیفه تمامی آحاد جامعه و به‌ویژه نسل جوان است.

رئیس کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در ادامه با بیان اینکه بسیج دانشگاه علوم پزشکی اهواز، تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم ارتحال حضرت امام(ره) و اندیشه‌های والای ایشان به کار برد، عنوان کرد: مهم‌ترین هدف اعزام کاروان ارتحال امام، آشنایی کارکنان و بسیجیان این دانشگاه با آرمان‌ها و اصول اعتقادی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.

خبیره در پایان یادآور شد: به مناسبت بیست و ششمین سالگرد رحلت حضرت امام(ره)، بیش از 20 برنامه ‌متنوع فرهنگی و اجتماعی در راستای تبیین و ترویج اندیشه‌های حضرت امام(ره) از جمله توزیع بسته‌‌های فرهنگی، اعطای جوایز نفیس به بهترین دلنوشته و خاطرات، برگزاری آئین‌های بزرگداشت و مسابقات مختلف و پذیرایی از زائران در حمایت از این کاروان توسط بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار