شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۱۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
مدیرمرکزسامد استانداری خوزستان
کیامرث حاجی زاده با مثبت تلقی کردن همکاری های ایجاد شده ما بین مرکز سامد و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از همکاری های همه جانبه آقای فرجیان رییس بنیادشهید و همکاران ایشان در پاسخگویی به مردم و پیگیری حل مشکلات آنان تشکر نمود.
مهندس حاجی زاده از دیدار  رییس بنیاد شهید و امورایثارگران استان در مرکز سامد خبر داد وگفت : رسیدگی به خانواده های معظم شهداء ،ایثارگران و آزادگان سرافراز و اجاد بستر مناسب برای پاسخگویی به آنان اولویت کاری این مرکز خواهد بود.

مدیر مرکز سامد با مثبت تلقی کردن همکاری های ایجاد شده ما بین مرکز  سامد و بنیاد شهید و امور ایثارگران  استان از همکاری های همه جانبه آقای فرجیان رییس بنیادشهید و همکاران ایشان در پاسخگویی به مردم و پیگیری حل مشکلات آنان تشکر نمود.

عبدالرضا فرجیان در گفتگو با پایگاه خبری استانداری با عنوان این مطلب که  اعطاء تسهیلات به جانبازان 5 و 10 درصد نیز  تعلق می گیرد، بیان کرد: بحمدالله امسال، تسهیلات مسکن با اولویت های موجود در قانون به این عزیزان  اعطاء  می شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در خصوص بیمه خدمات درمانی ایثارگران شاغل در دستگاه های دولتی گفت: از امسال خدمات درمانی به خود دستگاه مربوطه  باز می گردد و خدمات رسانی از طریق بنیاد قطع می شود.

فرجیان با اشاره به  قانون خدمت رسانی به ایثارگران،  مصوب در هیات دولت گفت: از ابتدای سال 93 تاکنون بالغ بر 78 درصد آیین نامه های اجرایی این قانون ابلاغ و در حال اجرا می باشد.




comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
صادق كريمزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳
comment
0
0
comment بسم رب الشهداء والصدقين.

خدمت.جناب آقاي دكترحسن روحاني.رياست محترم جمهوري اسلامي ايران.
با سلام ودعاي خير.ضمن تبريك سال نووآرزوي سلامتي وموفقيت روزافزون براي حضرتعالي.
بزرگان حامی رزمندگان دفاع مقدس!

چه تلخ است در روزگار ابتلا و امتحان، دست به دامان شجاعت و آزادی عده ای شدن و پس از رفع خطر و دفع بلا، آنها را به چوب تحقیر و تهمت و تمسخر راندن. چه تلخ است در جنگ روزگار و در گیرودار تنگی نفس ها و خس خس سینه ها، سر در لاک بی عاری و بی قیدی فرو بردن. چه زشت منظر است تعجیل بخشیدن به مرگ غریبانه پاک ترین بندگان خدا و بعد کسب آبرو کردن در زیر تابوتهای شهادت آنها!

عالیجنابان حافظ و ناشر ارزش های دفاع مقدس!

خوب می دانم گوش هایی که با اشک خانواده های مظلوم و غریب جانبازان و شهدا شنوا نشده، با چند خط شنوا نمی شود ولی... ولی اگر جان فشانی اینان نبود، امروز به کدامین نقشه جغرافیایی نام ایران را اطلاق می کردید؟ اگر ایثار اینان نبود، آیا فجایع روزهای نخستین جنگ، دامان دیگر دختران این مرز و بوم را تا پایان جنگ نمی گرفت؟ چه کسانی تاریخ این کشور را از ننگ تسلیم و ذلت اسارت در امان داشتند؟
عدالت و رفع تبعیض درقوانین ومقررات ایثارگران کجاست؟ چرا رزمندگان هیچگونه جایگاهی در قوانین ایثارگری ندارند؟ رزمندگی ریشه ایثاراست. اگر ریشه نباشد، ترویج فرهنگ ایثار وشهادت معنای ندارد.

چرا مواد 28و 56 قانون خدمات رسانی به ایثارگران شامل رزمندگان نمی شود.

چرا بعد از گذشت 27سال ازدفاع مقدس پایش سلامتی رزمندگان ایثارگر و به تناسب بیماری ها اعطای درصدی جانبازی به این عزیزان صورت نمی گیرد؟
چرا در ارتقاء سمت سازمانی توجهی به حافظان ارزش های بنیادین انقلاب نمی شود و برعکس توجه به اختلاس گران ومفسدان و اعضای باند میباشد.
چرا تسهیلاتی برای جانبازان زیر25درصد و جانبازان اعصاب و روان درنظرگرفته نمی شود؟
چرا درعمل به خانواده های معظم شهداء آنچنان که شایسته است عمل نمی شود؟

چرا بعدازگذشت 27سال ازدفاع مقدس بی عدالتی وتبعیض درقوانین ومقررات ایثارگران بیداد میکند.چراقوانین ومقررات اصلاح و دراسرع وقت اجراء نمی شوند؟
چراکسی حاضرنیست.کلمه معسرراازسرمردان خدابردارد؟ شعارتاکی وحرف تاکی.
چراسندراهبردی رزمندگان بعدازگذشت 27سال ازدفاع مقدس پاسخگوی نیاز رزمندگان نیست.وعدالت درآن جای ندارد؟ وچرااجرایی نمی شود؟
امیدواریم که وجدان های خفته بیدارشوند.ودرعمل کاری برای این عزیزان بکنند.

الهی العامین یارب العالمین.التماس دعا.با تشکرفراوان.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار