شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۱۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱
تجمع کشاورزان خوزستان مقابل استانداری
شوشان :  جمع کثیری از کشاورزان خوزستان با تجمع در مقابل استانداری خوزستان خواستار رسیدگی مسئولین به مشکلات خود شدند.

این کشاورزان که از اقصی نقاط استان و همزمان با سفر ابتکار معاون رییس جمهور به خوزستان، به مقابل استانداری خوزستان آمده بودند با در دست داشتن پلاکاردهایی تحت عناوین « ما کشاورزان خوزستان ؛ رهسپاریم با ولایت تا شهادت تا قیامت » « آب را از ما نگیرید » « ما کشاورزان خوزستان همه سرباز رهبریم ؛ یا آب یا نان » « کشاورزیم سرباز ولایت ، حامی انقلاب » و « معوض کشت حق مسلم ماست » یکصدا خواستار تامین آب کشت تابستانه خود شدند.

جمعی از کشاورزان در این تجمع اعلام داشتند: کشاورزی تنها راه کسب درآمد و معیشت آنهاست و اگر به بهانه بی آبی به ما اجازه کشت تابستانه نمی دهند باید بجای آن همانند سایر استان ها به ما معوض کشت بدهند.

گفتنی است در جریان این تجمع، یکی از مسئولین استانداری به نمایندگان کشاورزان وعده داد مشکلات کشاورزان را در اسرع وقت پیگیری کند.

هر چند برگزاری چنین تجمعی از سوی کشاورزان استان خودجوش بنظر می رسد اما برخی منابع آگاه از چراغ سبز مسئولین تشکلهای کشاورزی برای هماهنگی برگزاری این تجمع خبر می دهند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
comment
0
4
comment کشت حق مسلم کشاورزان است و نه معوض کشت؛ایا عقلانیست که به ماهیگیر بگویند در خشکی ماهی صید کن؟!
انهایی که با سومدیریت و ندانم کاری کرخه و جراحی را خشک کردند و کارون را به این حال و روز انداخته اند میبایست معیشت کشاورزان را تامین نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار