اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۱۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸
شهردار شوشتر گفت: عزم شهرداری این است که هم کاهش هزینه بدهد و هم  افزایش درآمد و به طبع آن افزایش خدمات رسانی به مردم را شاهد باشیم. به همین علت و در همین راستا بسیاری از کارهای پیمانکاری را به اتمام رساندیم و اکثر فعالیت ها مانند رنگ آمیزی جداول، و خیلی از خدمات شهری را توسط نیروهای شهرداری انجام می دهیم و هزینه ها را به شدت کاهش دادیم. 
آرش دور اظهار کرد: از سال 90 که بنده به شهرداری شوشتر آمدم خیلی از ردیف های درآمد شهرداری صفر بود و ما آن ها را به مرحله درآمد زایی رساندیم. مواردی مانند آماده سازی و آسفالت، فروش زباله، خدمات ایمنی و بهداشت، هتل داری و مهمانسراها، فروش گل و گیاه و.. و بسیاری موارد دیگر از ردیف های بودجه شهرداری، صفر بود که از زمان انجام وظیفه بنده جهشی عالی به خود گرفته و به درآمدزایی مطلوبی نسبت به قبل رسیده اند. 
وی با گلایه از کسانی که انتقاداتی در رابطه با هزینه های جاری شهرداری دارند افزود: بخش اعظم این انتقادات، یا از نا آگاهی و یا از کاه کوه ساختن است. به دلیل اینکه بسیاری از هزینه های جاری به ما تحمیل می شود و از دست ما خارج است. مثلاً تخریب آسفالت توسط ادارات مختلف یا توسط مردم، آسیب رساندن به فضای سبز و بسیاری دیگر از موارد هزینه هایی است که به صورت مداوم و جاری وجود دارد و ما باید انجام دهیم. اگر بخواهیم به طور دقیق محاسبه کنیم چیزی حدود 5 تا 7 درصد به صورت واقعی هزینه های جاری شهرداری است که شامل آب و برق و کاغذ و قلم و... می شود وحدود 38 درصد هزینه های جاری مواردی است که به شهرداری تحمیل می شود و از دست ما خارج است.
وی در ادامه با اشاره به کاهش هزینه ها و افزایش درآمد شهرداری و تقویت خدمات رسانی اذعان داشت: کارهای بسیار خوبی انجام گرفته است، از نصب المان های جدید در نقاط مختلف گرفته تا نورپردازی پل شهید کجباف، روشنایی فضاهای سبز، کارهای فرهنگی مختلف و... و همچنین اذان گو کردن ساعت های شهری که برای اولین بار در خوزستان انجام گرفته، از جمله کارهای جزئی است که در راستای خدمات رسانی به مردم عزیز صورت گرفته است.
دور همچنین از ارتقا سیستم بایگانی شهرداری خبر داد و گفت: بایگانی شهرداری شوشتر در آینده نزدیک به صورت الکترونیک خواهد بود و به نظم مناسبی خواهد رسید. همچنین به زودی دومین شهر استان خواهیم بود که به وی پی ان دولت متصل خواهیم شد، که به صورت آنلاین با مکان های مورد نیاز مثل استانداری با سرعت بالا و در فضایی ایمن در ارتباط خواهیم بود. 
شهردار شوشتر در پایان افزود: همه پرسنل شهرداری به صورت شبانه روزی و دلسوزانه در حال فعالیت و خدمات رسانی به همشهریان عزیز هستند و تنها خواسته ما از همه شهروندان رعایت اصول شهروندی و پرداخت منظم عوارض شهری است، که البته جا دارد از همه کسانی که در سال گذشته عوارض خود را پرداخت کردند، تشکر و قدردانی کنیم به دلیل اینکه درصد پرداخت عوارض جاری از 6 درصد به 18 درصد رسید که رقم بسیار خوبی بود. به همین دلیل هم کارهای عمرانی سرعت گرفت و خدمات بیشتر و بهتری از سوی شهرداری شاهد بودیم.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
comment
0
1
comment اقای شهردار این درامدزایی نیست بلکه سرکیسه کردن شهروندان و البته اون بدبخت بیچاره ها!!!
عوارضی که شهرداری و شورا تعیین کردن بیشتر از عوارضی است که در دیگر شهرهای استان شهرداری از شهروندان طلب میکن؟؟؟!؟!!
درامدزایی به شیوه فروش املاک عمومی و پیاده روها و همچنین دادن مجوز به زمین خواران که روز به روز بر تعداد انها افزوده میشود که هنر نیست؟؟؟؟
سال 90 اقدام به تخریب رواق های خیابا اصلی شهر نمودید و تاکنون از بازسازی ان شانه خالی میکنید و مشکلات را به گردن شهروندان می اندازید؟؟؟؟!!
کدام خدمت رسانی به شهروندان؟؟؟؟!!!
comment
همشهری
|
Seychelles
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
comment
0
1
comment جناب شهردار محترم شرمندم اینو میگم چند ساله اومدین سر کار سند راهبردی 5 ساله 10 ساله و 20 ساله کجاست شب میخوابین صبح بلند میشین کار میکنین روکش جاده ها و رنگ امیزی جداول کار نیست کار زیر بنایی چه کردین برای زیر گذر یا پل رو گذر شهید کجباف چه کردین
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار