شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۱۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸
استاندار خوزستان
مقتدایی با بیان اینکه متاسفانه زیر ساخت ها برای جذب سرمایه گذار در این استان فراهم نیست بیان کرد:زیرساخت هایی همچون وجود امنیت، خدمات رفاهی و ارایه مناسب خدمات بهداشتی و بیمارستانی در این استان برای جذب سرمایه گذار فراهم نشده است
 استاندار خوزستان گفت: برای پیشبرد اهداف و پروژه ها در استان و توسعه خوزستان نباید جزیره ای کار کرد بلکه باید با برنامه ریزی و هدفمند وارد عمل شد.

به گزارش ایرنا عبدالحسن مقتدایی چهارشنبه در شورای برنامه ریزی خوزستان در محل سرسرای جلسات استانداری اظهار کرد: نظم و هماهنگی دو مقوله بسیار مهم برای برنامه ریزی طرح ها و پروژه ها در خوزستان است که می تواند تاثیرات بسیار زیادی را در توسعه این استان داشته باشد.

وی با اشاره به طرح توسعه خوزستان افزود: این طرح شامل پروژه هایی است که در محرومیت زدایی از استان بسیار تاثیر گذار است که 17 شهرستان این استان را در برمی گیرد.

وی گفت:برای ایجاد فضای جدید در خوزستان از معاونت های استانداری خواسته شد که هر معاونت علاوه بر کارهایی که موظف به انجام هستند سه کار غیر موظف را پیشنهاد دهند که 47 مورد از سوی این معاونت ها پیشنهاد شد.

وی افزود: این پیشنهادها برنامه ریزی، و مقرر شده در طول امسال هر ماه فعالیتی در استان با همکاری دستگاه ها انجام شود.

استاندار خوزستان درادامه با بیان اینکه مدیران استانی باید تجربیات خود را به نسل جوان منتقل کنند اظهارکرد: برای استفاده از نسل جوان کارآمد به عنوان مدیران آینده، مدیران فعلی باید تجربیات خود را به کارکنان جوان خود منتقل کنند و نیروی مدیریتی در استان باید در بین نسل جوان تربیت شود.

مقتدایی گفت: اختیارات اجرای برنامه ها و طرح ها در خوزستان باید به استان داده شود همچون طرح 550 هزار هکتاری که متولی این طرح ملی بود اما تمام امور این طرح در استان توسط دستگاه ها و نیروهای درون استانی انجام گرفته است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه متاسفانه زیر ساخت ها برای جذب سرمایه گذار در این استان فراهم نیست بیان کرد:زیرساخت هایی همچون وجود امنیت، خدمات رفاهی و ارایه مناسب خدمات بهداشتی و بیمارستانی در این استان برای جذب سرمایه گذار فراهم نشده و همین مهم باعث شده که با وجود رغبت بسیاری از سرمایه گذاران برای فعالیت در استان امکان فعالیت آنها وجود نداشته باشد.

در این نشست دو دستور کار با عنوان های بررسی وضعیت بیمارستان های سوسنگرد، ابوذر و طالقانی و همچنین بررسی و توزیع اعتبارات هزینه ای سال 94 دستگاه های اجرایی مطرح شد که در این نشست جدول و نحوه توزیع اعتبارات هزینه ای دستگاه های اجرایی برای اجرا در خوزستان مورد تصویب اعضای نشست قرار گرفت.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
Abbas
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
comment
0
0
comment آقای مقتدایی اگه شمارتو داشتم باهات مستقیما تماس میگرفتم تا دست از این شعار دادنات برداری. همش اسم جوونا رو‌میاری اما سر سوزنی به جوونا اعتقاد نداری. معاونینت که همه بازنشسته هستن. آخرین انتصابتم که فرماندار دشت آزادگانه فرد بازنشستست.
شما هم نهایت دوسال دیگه پست و مسئولیت داشته باشید.
حرف دلمه، لطفا بدون سانسور پخش کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار