شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹
قائم مقام سازمان همیاری شهرداری های خوزستان :
موسوی گفت:شهرداران پس از آشنایی با فعالیت های این شرکت ها و اقداماتی که می توانند در راستای زیبا سازی هر چه بیشتر شهرهای خود انجام دهند این امکان را دارند تا از طریق سازمان همیاری برای اجرای پروژه های مورد نظر خود اقدام نمایند.
قائم مقام سازمان همیاری شهرداری های خوزستان گفت:شهرداری ها برای باز کردن گره مشکلات خود به منظور عمران ، آبادانی و توسعه هر چه بیشتر شهرهای خود به سازمان همیاری اعتماد و تکیه کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خوزستان دکتر”منا موسوی” پنجشنبه در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر شوش که در شهرداری این شهر برگزار شد افزود: سازمان آماده هر گونه همکاری مستقیم  با شهرداری ها است و در صورت نیاز حتی از نظر بودجه ای نیز کمک حال آنان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مهم ترین مزیت سازمان همیاری برای اجرای پروژه ها ترک تشریفات است گفت: این مزیت مهم سازمان سبب می شود تا شهرداری ها بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن و به بهترین شکل پروژه های خود را به ثمر برسانند.

موسوی اضافه کرد: شهرداران پس از معرفی پروژه های مورد نظر خود به سازمان همیاری می توانند کلیه مراحل از طراحی تا بهره برداری را به سازمان سپرده و سازمان همیاری ها نیز این آمادگی را دارد تحت هر شرایطی حتی از نظر بودجه ای کلیه پروژه های عمرانی را با بهترین اکیپ های تخصصی و فنی اجرا نمایند.

وی با اشاره به برگزاری سمینار زیبا سازی و مبلمان شهری که در آینده نزدیک از سوی سازمان همیاری شهرداری های خوزستان با حضور برترین شرکت هایی که در زمینه زیبا سازی و مبلمان شهری فعالیت می کنند گفت: هدف از برگزاری این سمینار معرفی بهترین طراحی و فعالیت هایی که در زمینه های زیبا سازی و مبلمان شهری در دیگر شهرها و حتی کشورهای اجرا شده  به شهرداران استان است.

موسوی گفت:شهرداران پس از آشنایی با فعالیت های این شرکت ها  و اقداماتی که می توانند در راستای زیبا سازی هر چه بیشتر شهرهای خود انجام دهند این امکان را دارند تا از طریق سازمان همیاری برای اجرای پروژه های مورد نظر خود اقدام نمایند.

وی در ادامه با بیان اینکه شهر شوش دارای جایگاه تاریخی و فرهنگی بسیار غنی بستر بسیار خوبی برای ایجاد کمپ های گردشگری را دارد اظهار داشت:حیف این بستر و خاک است که همینطور بکر و دست نخورده باقی بماند و یکی از بهترین راه های توسعه ، عمران و جذب هر چه بیشتر درآمد برای شهر ایجاد کمپ های گردشگری در راستای جذب توریست های داخلی و خارجی است.

قائم مقام سازمان همیاری شهرداری های خوزستان افزود: شهرداری شوش با هماهنگی شورای شهر می توانند طرح های مورد نظر خود را در این زمینه به سازمان همیاری ارائه داده و سازمان نیز با داشتن نیروهای کارآزموده آماده هر گونه همکاری است.

موسوی با اشاره به اینکه از نظر تامین اعتبار برای اجرای پروژه ها سازمان مشکلی ندارد گفت: ما به دنبال عمران و آبادانی کلیه شهرهای  استان هستیم و در این راه از هیچ گونه کمکی دریغ نخواهیم کرد.

شهردار شوش نیز در این نشست گفت:مناطق  بسیار گسترده ای در شهر وجود دارند که نیاز به سرمایه گذاری دارد و یکی از نقاط هدف ما برای توسعه و رشد هر چه بیشتر شوش اجرای طرح های گردشگری است.

"یوسف زمانی اصل” افزود: پتانسیل های بسیار خوبی در بحث گردشگری در شوش وجود دارد که در این راستا و به منظور اجرای هر چه بهتر و بیشتر پروژه ها امیدواریم سازمان همیاری که طی یک سال گذشته تحرکات و اقدامات بسیار خوبی داشته است به ما کمک نماید.

وی اضافه کرد:شهرداری و شورای شهر شوش به دنبال این است که پروژه های بسیار گسترده و خوبی به خصوص در بحث گردشگری و عمرانی در شهر انجام دهد که در این خصوص نیازمند هر چه بیشتر سازمان همیاری شهرداری های خوزستان است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار