شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
نائب رییس شورای شهر شوش:
سعید مهر پرور” اضافه کرد: انتظار ما از سازمان همیاری ها این است که با توجه به اینکه یکی از اهرم های بسیار خوب و می تواند تسهیل کننده امور باشد در بحث شهرها ورود کند و این سازمان جایگاه واقعی خود را به عنوان یک هماهنگ کننده بیشتر از گذشته نشان دهد.
نائب رییس شورای شهر شوش گفت: شهرداری ها نیازمند حضور هر چه بیشتر سازمان همیاری شهرداری برای توسعه و پیشرفت شهرهای خود هستند.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خوزستان  مهندس "سعید مهر پرور” پنجشنبه در دیدار با قائم مقام سازمان همیاری در شهرداری شوش  با بیان اینکه استاندار نظر بسیار مساعدی به این شهر دارد افزود: سازمان همیاری طی یک سال گذشته دید و افق بسیار گسترده تری نسبت به قبل پیدا کرده که قطعا این مساله بسیار منحصر به فرد است و می تواند در تمامی زمینه ها گره گشای شورا و شهرداری ها باشد.

وی اضافه کرد: انتظار ما از سازمان همیاری ها این است که با توجه به اینکه یکی از اهرم های بسیار خوب و می تواند تسهیل کننده امور باشد در بحث شهرها ورود کند و این سازمان جایگاه واقعی خود را به عنوان یک هماهنگ کننده بیشتر از گذشته نشان دهد.

مهر پرور گفت: همچنین انتظار ما این است که سازمان چه به صورت مشارکتی و چه به صورت مستقیم وارد عمل شده و نقش حمایتی خود را از شهرداری ها اعمال نماید.

وی با بیان اینکه ترک تشریفات یکی از مزیت های بسیار خوب سازمان همیاری شهرداری های استان است اظهار داشت: انتظار ما این است که ضوابط برداشته شود و هر جا که سازمان همیاری احساس نماید که ظرفیت برای سرمایه گذاری در شهر وجود دارد ما حاضریم وارد همکاری شویم.

نائب رییس شورای اسلامی شهر شوش  با اشاره به اینکه برای اجرای پروژه ها این شورا آمادگی همکاری و هماهنگی با شهردار است  ادامه داد:سازمان همیاری شهرداری به عنوان یک سازمان هماهنگ کننده و همیار جایگاه بسیار ویژه و برجسته ای دارد و  انتظار داریم از این جایگاه والای خود در راستای توسعه هر چه بیشتر شهرها و عمران و آبادانی آنها استفاده نماید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار