شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷
کریم پور اضافه کرد:هم اکنون در حال تدوین دفترچه ای از پتانسیل ها، نیازها و پروژه های مورد نیاز شهر هستیم که این امکان را برای سازمان همیاری ایجاد می کند که خود تصمیم بگیرد که در چه حوزه ای می خواهد سرمایه گذاری نماید.
رییس شورای اسلامی شهر شوش گفت: دست یاری از سازمان همیاری شهرداری های خوزستان می طلبیم و انتظار ما این است که هر چه بیشتر از سوی این سازمان به شوش کمک شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خوزستان”  بهرام کریم پور” پنجشنبه  در دیدار با قائم مقام سازمان همیاری  در شهرداری شوش افزود: از سازمان همیاری ها به عنوان امین اموال ما انتظار داریم که به کمک ما آماده تا بتوانیم شهری در خور مردم متدین و خوب شوش ایجاد نماییم.

وی اضافه کرد:هم اکنون در حال تدوین دفترچه ای از پتانسیل ها، نیازها و پروژه های مورد نیاز شهر هستیم که این امکان را برای سازمان همیاری ایجاد می کند که خود تصمیم بگیرد که در چه حوزه ای می خواهد سرمایه گذاری نماید.

کریم پور گفت: در شهر شوش این آمادگی وجود دارد که هر گونه سرمایه گذاری در آن انجام شود و در این خصوص نیازمند کمک هر چه بیشتر سازمان همیاری شهرداری های خوزستان هستیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار