اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۱۹۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲
رییس شورای اسلامی شهر اهواز:
سعادت نیا درباره استعفای شهردار اهواز برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: استعفای شهردار تا کنون به دست ما نرسیده و او برای تقدیم استعفای خود دو روز دیگر مهلت دارد.
رییس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: استعفای شهردار هنوز به شورا نرسیده و شهردار در این زمینه باید پاسخ دهد.

به گزارش ایرنا قربانعلی سعادت نیا در نود و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اهواز درباره استعفای شهردار اهواز برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: استعفای شهردار تا کنون به دست ما نرسیده و او برای تقدیم استعفای خود دو روز دیگر مهلت دارد.

وی با بیان اینکه شهردار اهواز هیچگونه جلسه ای در این زمینه با اعضای شورا اسلامی شهر نداشته است تصریح کرد: شهردار اهواز، خود باید در این زمینه پاسخگو باشد.

عاشور سواری دیگر عضو شورای شهر اهواز نیز از احتمال انصراف شهردار اهواز از استعفا خبر داد و گفت: گزینه مورد نظر شهردار برای جایگزینی، یکی از معاونان وی بوده که نتوانسته رای اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر را به دست آورد به همین دلیل بعید است که شهردار از سمت خود استعفا دهد.

یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر اهواز نیز در نطق پیش از دستور کار این جلسه از شهردار اهواز خواست که شورای اسلامی شهر را از بلاتکلیفی درآورد.

جمشید سلحشور با اشاره به اخبار استعفای شهردار اهواز برای نامزدی مجلس، اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر دو ماه است که برای انتخاب شهردار جدید وقت گذاشته اند اما شهردار هنوز استعفا نداده است.

وی با بیان اینکه شهردار نباید در انتخاب شهردار آینده دخالت کند، افزود: شهردار باید با اعضای شورا رفتار صحیح داشته باشد و حرمت آنها را حفظ کند زیرا که اعضا توانایی انتخاب شهردار آینده را دارند.

به گزارش ایرنا از یک ماه پیش بحث استعفای سید خلف موسوی شهردار اهواز در جلسات علنی شورای شهر اهواز مطرح بوده است.


*پای بیماری های روده ای به شورا باز شد

سلحشور در ادامه نطق خود نسبت به افزایش بیماری های روده ای در اهواز هشدار داد و افزود: شرکت آب و فاضلاب اهواز از کمیسیون سلامت شورای شهر و شهرداری اهواز برای مقابله با بیماری های روده ای و اقدام هماهنگ در این باره درخواست همکاری کرده است.

رییس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای شهر اهواز تحویل ضمانتنامه پیمانکار پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان چهارشیر را خواستار شد و گفت: با گذشت بیش از یک ماه از کلنگ زنی این پروژه، پیمانکار هنوز ضمانتنامه خود را تحویل نداده و در صورت بی توجهی به اخطارها باید فسخ پیمان شود.

سلحشور تصریح کرد: سازمان های تابعه شهرداری در حال حاضر حسابرسی نمی شوند که این مساله باید انجام شود.

همچنین پیگیری احداث ساختمان جدید شهرداری، تعیین معیار و شاخص برای انتصاب مدیران و مدیران عامل مناطق شهرداری، تعیین تکلیف کمربند سبز اهواز، تشکیل منطقه 9 شهرداری اهواز و لزوم مکانیزاسیون سیستم مالی شهرداری را خواستار شد.


*داستان 'مار و پله' مدیریت شهری

رییس کمیسیون برنامه ریزی و بودجه شورای اسلامی شهر اهواز نیز در نطق پیش از دستور کار این جلسه گفت: در شرایط کنونی رسیدن شهرداری اهواز به وضع مطلوب چیزی شبیه به محال است.

عاشور سواری پور، وضعیت شهرداری اهواز را به بازی 'مار و پله' تشبیه کرد و افزود: بر خلاف 'بازی منچ' که به خلاقیت و هوش و ذکاوت بازیگران بستگی دارد، در بازی 'مار و پله' افراد بر اساس نظر و سلیقه متوقف می مانند؛ به طوری که به صورت غیرقابل پیش بینی نردبان ترقی ممکن است پیش پای یک مبتدی قرار گیرد و بدون هیچ گونه قاعده منطقی، اخلاقی، معیاری و فنی وی را به بالاترین حد ارتقا برساند و یا احتمال دارد یک فرد به واسطه یک نیش مار به پایین ترین درجه سقوط کند.

وی این بازی را شبیه به بازی های مدیران شهرداری توصیف کرد و گفت: تا زمانی که معیار و شاخص های قابل سنجش در رابطه با انتخاب مدیران، شهرداری حاکم نشود، تا زمانی که زور روابط بر ضوابط بچربد، تا زمانی که مفهوم تخصص در جایگاه خود مستقر نشود، زبان بازی و تملق حلقه های پیرامونی جایگاه های مدیریتی را رها نکنند ، تا زمانی که برخی از رسانه ها از دام منافع و عطایای مالی و امتیازات مختلف مدیران شهرداری خارج نشوند و تا زمانی که اموال عمومی در راستای تامین اهداف شخصی ( به طور مثال انتخاباتی) هزینه بشود، تبدیل وضعیت فعلی به مطلوب امری شبیه به محال خواهد بود.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
comment
0
0
comment الان این تحلیل منچ ؛ مار و پله خیلی مبتدی نبود !!؟
comment
بهار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
comment
0
0
comment اقای سواری پور ایا واقعا شما به این مار و پله بازی کردن در شهرداری اهواز معتقد هستید شما که خود یکی ار کسانی بودید که همین انتصاب .... کاملا از نیروهای بی تجربه و عدم تحصیلات مرتبط با شهرداری منصوب کردید پس خود کرده را تدبیر نیست افسوس که نیروهای باسابقه شهرداری که دارای تخصص و مومن در حاشیه گذاشته شده صرف اینکه هیچ کس نیست انان را حمایت کند الا خداوند تعالی
comment
روناش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
comment
0
0
comment گزارش تصویری ویژه «روناش» از تشییع و خاکسپاری پیکر سردار کجباف شهید مدافع حرم در شوشتر

http://rounash.com/?p=39538
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار