اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۲۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳
در دهه چهارم انقلاب اسلامي ،دهه پيشرفت وعدالت ،گرامي ميداريم فرمان تاريخي امام خميني(ره) در تاسيس "جهادسازندگي" و ياد و خاطره جهادگران ديروز و زحمت كشان امروز كه قدم براي شكوفايي و توسعه اين مرزوبوم برميدارند تا نام ايران اسلامي همچنان بر قله هاي ترقي بدرخشد.
جايگاه  و اثرگذاري مهم بخش كشاورزي در كل دنيا انكارناپذيراست و هرآنچه كه بصورت سنتي يا مكانيزه در اين بخش  حياتي كاشت ،داشت و برداشت ميشود را در درون زندگي خود و به خصوص در تامين امنيت غذايي لمس كرديم.

آري؛ داشته هاي سفره ي زندگي روزنه ما  همان بركتي است كه حاصل شغل كشاورزي  و دست رنج كشاورزاني است كه در تعبير امام صادق (ع) گنجهای یک جامعه هستند،روز رستاخیز بهترین مقام را در میان دیگرمردم خواهند داشت و از همه به درگاه خداوند نزدیکترند و نامشان به مبارکی برده ميشود.

در دهه چهارم انقلاب اسلامي ،دهه پيشرفت وعدالت ،گرامي ميداريم فرمان تاريخي امام خميني(ره) در تاسيس "جهادسازندگي" و ياد و خاطره جهادگران ديروز و زحمت كشان امروز كه قدم  براي شكوفايي و توسعه اين مرزوبوم برميدارند تا نام ايران اسلامي همچنان بر قله هاي ترقي بدرخشد.

در آستانه حلول "شهررمضان" ماه مبارك رمضان  و از جانب خود و به نیابت ازهیات نمایندگان اتاق بازرگانی ،صنایع،معادن و کشاورزی اهواز " هفته جهاد كشاورزي" را صميمانه خدمت ساير كشاورزان و بهروران عزيز اين بخش، مديران و همچنين فعالان عضو اتاق بازرگاني اهواز  تبریک و تهنیت عرض نمایم و اميدوارم در سال دولت و ملت،همدلي و همزباني در توسعه استان خوزستان كه قطب كشاورزي كشوراست  يارو ياور همديگر باشيم.
شهلا عموري
رييس اتاق بازرگاني،صنايع،معادن و كشاورزي اهواز
خردا ماه 94

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
comment
0
0
comment ايشان فكر كرده چهره سياسي يا اجتماعي فرهنگي هستند كه به هر مناسبتي پيام عمومي ميدهند ؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار