شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵
معاون درمان دانشگاه از برگزاری چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری در حوزه انتخابه دانشگاه علوم پزشکی اهواز همزمان با سراسر کشور خبر داد
معاون درمان دانشگاه از برگزاری چهارمین دوره از انتخابات نظام پرستاری در حوزه انتخابه دانشگاه علوم پزشکی اهواز همزمان با سراسر کشور خبر داد.

دکتر ایرج نظری در گفتگو با خبرنگار وب دا خوزستان اظهار داشت: امروز جمعه 29 خرداد 1394 چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری در حوزه انتخابیه دانشگاه علوم پزشکی اهواز بطور همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.

وی افزود: در حوزه انتخابیه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز این انتخابات در شهرهای شوشتر، مسجدسلیمان ایذه، باغملک، رامهرمز، هفتکل و اهواز، دشت آزادگان و کارون برگزار میشود.

نظری ادامه داد: دراین انتخابات 30 نفر کاندیدا شده اند که از این تعداد 9 نفر برای عضویت در هیات مدیره سازمان نظام پرستاری استان خوزستان برای مدت 4 سال انتخاب خواهند شد که از این 9 نفر،6 نفر پرستار و 2 نفر بهیار و 1 نفر از سایر رشته ها می باشند.

وی در خصوص واجدین شرایط در این انتخابات،اظهار داشت:هر شخصی که عضو سازمان نظام پرستاری باشد و کارت عضویت داشته باشد می تواند در انتخابات شرکت کند.
 
معاون درمان دانشگاه رده های شغلی شرکت کننده در این انتخابات را پرستاران، بهیاران، کمک بهیاران، کاردانان اتاق عمل و بیهوشی عنوان کرد.
 
نظری در پایان با بیان اینکه نتایج این انتخابات تا آخر وقت امروز اعلام میشود، اظهار داشت:مهمترین وظیفه هیات مدیره سازمان نظام پرستاری،پیگیری مطالبات اعضای این سازمان است.













نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار