اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۲۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
سیدنور عنوان کرد:در حال بررسی و یافتن راهکارهای برون رفت از مشکلات جاده خسرج می باشیم و امیدواریم با طرح مطالعاتی که اداره کل راه و شهرسازی در دست اقدام دارد و با جانمایی محل پل روی روخانه کرخه عملیات اجرایی این پروژه در آینده نزدیک شروع شود.
 مدیر کل بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان گفت: کارشناسان این اداره کل از فرمانداری، اداره تعاون روستایی، مخابرات، شبکه بهداشت، جهاد کشاورزی و سطح شهر حمیدیه بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی استانداری سید کریم سیدنور اظهار داشت: کارشناسان این اداره کل همچنین به بررسی وضعیت جاده خسرج محور حمیدیه تا شوش به طول 30 کیلومتر پرداختند.

وی عنوان کرد: از طریق فرمانداری و دستگاه های مربوطه در حال بررسی و یافتن راهکارهای برون رفت از مشکلات جاده خسرج می باشیم و امیدواریم با طرح مطالعاتی که اداره کل راه و شهرسازی در دست اقدام دارد و با جانمایی  محل پل روی روخانه کرخه عملیات اجرایی این پروژه در آینده نزدیک شروع شود.

وی اظهار داشت: همچنین تعدادی از ادارات در شهرستان حمیدیه استقرار پیدا نکرده اند و امیدواریم با پیگیریها و همکاری ادارات کل استان ادارات متبوع در شهرستان حمیدیه مستقر شوند تا مردم بتوانند امورات خود را به سهولت پیگری نمایند.

مدیرکل بازرسی استانداری افزود: شبکه تعاون روستایی شهر حمیدیه پیشرفت خوبی نسبت به بازدیدهای قبلی داشته که از جمله اقدامات خوب این مجموعه میتوان به راه اندازی شرکت دامداران جهت ثبت فعالیت دامداران و اسکان و تهیه خوراک دام ، طرح جمع آوری و متمرکز نمودن شیر دامداران ، ثبت نظام صنفی شهرستان ، تاسیس شرکت تعاونی تولیدی آبیاری کرخه تا کارون، افتتاح کارگاه خیاطی و چرم دوزی و فرشبافی زنان حمیدیه اشاره کرد.

مشاور استاندار خاطرنشان کرد: با همکاری تعاون روستایی و اداره جهاد کشاورزی شهرستان انتظار می رود احداث پایانه خرید و فروش محصولات کشاورزی در آینده نزدیک اقدامی موثر در روند  توسعه کشاورزی این شهرستان باشد.

سید نور گفت: جهت حفظ شان مردم حمیدیه ساماندهی نظافت شهری بسیار حائز اهمیت است و شهرداری باید این مهم را با سرعت بیشتر در دستور کار خود قرار دهد.

سید نور همچنین ضمن تشکر از عملکرد شبکه بهداشت شهرستان اظهار داشت: مسئولین مربوطه نسبت به تسریع در پیگیری ایجاد چارت تشکیلاتی و احداث پایگاه 115 شهری اقدام نمایند.

وی با اشاره به اینکه 5 خانه بهداشت در شهرستان حمیدیه در حال افتتاح است و عملیات  ساختمانی آنها نیز تکمیل شده اظهار داشت: اقدامات خوبی صورت گرفته و امیدواریم در کمترین زمان این پروژه های عام المنفعه راه اندازی شوند.

مدیرکل بازرسی و مدیریت عملکرد استانداری بیان داشت: ما نیز برای پیشبرد مسائل بهداشتی و درمانی در شهرستان حمیدیه حمایت و نظارت لازم را بعمل خواهیم آورد.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
روستایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
comment
0
0
comment لطف کنید از مسیر روستای حبیشی از توابع شهرستان باوی که از قبل از انقلاب تا کنون جاده ندارد و خاکی است بازدید کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار