اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۲۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹
حاجی زاده خبر داد:
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان درخصوص خاموشی های احتمالی در فصل گرما گفت: با توجه به شروع گرما و مصرف بالای برق در استان، انتظار می رود که هم استانی ها، بخصوص در ساعات اوج مصرف همکاری نمایند
حاجی زاده،  از حضور اسداله اسدیان مدیر عامل شرکت توزیع برق استان در مرکز سامد خبر داد و گفت:با توجه به شروع فصل گرما و مشکلات مردم در حوزه برق دیدار مردمی با حضور مدیر عامل شرکت توزیع برق استان جناب آقای مهندس اسدیان که از مدیران باتجربه و دلسوز استان می باشد در این مرکز برگزار شد که مراجعینی از نقاط مختلف استان حضور داشتند.

اسدیان در گفتگو با روابط عمومی استانداری خوزستان بیان کرد: تعدادی از  شهروندان تشریف آورند که سعی کردیم  با نظر مساعد مشکل شان بررسی و حل شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان درخصوص خاموشی های احتمالی  در فصل گرما  گفت: با توجه به شروع گرما و مصرف بالای برق در  استان، انتظار می رود که هم استانی ها،  بخصوص در ساعات اوج مصرف همکاری نمایند و ضمنا از استفاده وسایل  برقی پرمصرف در این ساعات  اجتناب کنند  تا انشا الله تابستانی  بدون خاموشی داشته باشیم  لذا  بدیهی است که مصرف بیش از تولید  خاموشی را به دنبال خواهد داشت. 

اسدیان با توضیح این مطلب که تمامی روستاهای بالای 20 خانوار  استان برق دارند گفت: 70روستا که زیر  10نفر خانوار دارند در برنامه تامین برق  قرار دارند.

وی در پایان با تاکید مجدد بر استفاده بهینه از برق  عنوان کرد: انتظار  همکاری جدی  در مصرف برق را  با توجه به شرایط سخت استان داریم، تا امسال را بدون خاموشی  پشت سر بگذاریم و مردم بتوانند به نحو مطلوب از برق استفاده کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار