شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
در این سمینار تخصصی "آلبرت جوزف" مدیر فروش صادرات شرکت اشنایدر الکتریک به معرفی بیشتر محصولات پسیو شبکه اشنایدر (دی‌جی لینک) و "میرسجادی" مدیرعامل شرکت وردسان به معرفی کامل شرکت و شرح فعالیت ها و پروژه های انجام شده پرداختند.
سمینار تخصصی محصولات شبکه، برند اشنایدر دی جی لینک در سالن اجتماعات هتل پارس اهواز برگزار شد. 

این سمینار جهت معرفی کامل برند اشنایدر دی جی لینک در استان خوزستان با همکاری شرکت وردسان به عنوان تنها نماینده اشنایدر دی جی لینک در ایران برگزار گردید. 


در این سمینار تخصصی "آلبرت جوزف" مدیر فروش صادرات شرکت اشنایدر الکتریک به معرفی بیشتر محصولات پسیو شبکه اشنایدر (دی‌جی لینک) و "میرسجادی" مدیرعامل شرکت وردسان به معرفی کامل شرکت و شرح فعالیت ها و پروژه های انجام شده پرداختند. در ضمن یک تماس تصویری با " کنت فراوو  " مسول فنی شرکت اشنایدر برقرار شدکه ایشان توضیحات فنی محصولات اشنایدر دی جی لینک را ارایه و به پرسش های مطرح شده پاسخ داده شد.

شرکت وردسان نماینده شرکت اشنایدر(Schneider) فرانسه روی محصولات پسیو شبکه است که با نام تجاری دی‌جی لینک (DIGILINK) فعالیت می کند و سهم قابل توجهی از بازار بین المللی را در اختیار دارد. شرکت وردسان در سال 1384 با هدف تامین تجهیزات و ارائه راهکار در بخش فناوری اطلاعات به ‌ویژه شبکه‌های کامپیوتری و مخابراتی تاسیس شده است.                                                                   

سمینار مذکور پذیرای جمعی از مدیران و مسئولین فناوری اطلاعات، متخصصین شبکه، شرکت‌ها و ارگان‌های نفتی، پتروشیمی، دولتی و خصوصی فعال در زمینه تجهیزات شبکه بود. تلاش این سمینار بالابردن سطح اطلاعات علمی در زمینه تجهیزات نوین IT و آشنایی هرچه بیشتر با محصولات اشنایدر فرانسه بود.

علاقمندان برای اطلاعات بیشتر به سایتhttp://www.worldsunco.com/مراجعه بفرمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار