اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۳۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷
معاون اجرایی انجمن محیط زیست خوزستان:

معاون اجرایی انجمن محیط زیست و منابع طبیعی خوزستان با اشاره به معضل پدیده گرد و غبار در استان گفت: از مسئولین محیط زیست می خواهیم پاسخ دهند طی دو سال گذشته که میزان ریزگردها در خوزستان به حداکثر رسیده چه اقدامی انجام داده اند.

بابک طهماسبی افزود: سازمان محیط زیست بعنوان متولی محیط زیست باید به مردم و تشکلهای زیست محیطی گزارش دهد که برای کنترل این پدیده چه کرده است.

وی با اشاره به اینکه انجمن محیط زیست و منابع طبیعی خوزستان بعنوان فراگیرترین تشکل محیط زیستی در حال بررسی و دیده بانی مسائل و مشکلات محیط زیستی است افزود: متاسفانه سازمان محیط زیست خوزستان هیچ حمایتی از انجمن محیط زیست نمی کند.

سخنگوی انجمن محیط زیست و منابع طبیعی خوزستان در بخشی دیگر با اشاره به بحران آب در استان هشدار داد: با کم شدن منابع آبی خوزستان باید شاهد هجوم کشاورزان به شهر باشیم که هم باعث بهم خوردن تمدن شهری می شود و هم روستاییان که بعنوان تولیدکنندگان محصولات کشاورزی و دامی در روستا مشغول بوده اند به شهر مهاجرت می کنند و به شغل های کاذب روی می آورند که این موضوع هم به عزت و کرامت روستاییان ضربه می زند و هم اقتصاد استان را در آستانه بحران قرار می دهد.

طهماسبی گفت: مشکل آب در خوزستان باید به شکل ریشه ای حل شود.

وی گفت: بزودی نیز برنامه داریم تا از دانشمندان محیط زیست که در دنیا صاحب مقام و جایگاه هستند دعوت کنیم تا در جلسه ای با استاندار خوزستان ، مسائل و مشکلات زیست محیطی به شکل اصولی مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
نازنین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
comment
0
0
comment آفرین حالا شد این یک فکره درست و حسابی، باید از دانشمندان سراسره دنیا همفکری گرفت، واگرنه هیچ کس به فکره ما خوزستانیها نیست خودمون باید به فکره سلامتیمون باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار