شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴
چهاردهمین نشست گروه هنرهای تجسمی « ساعت هفت » برگزار شد .

 این روزها بیشتر هنرمندان اهوازی نام گروه « ساعت هفت » را می شناسند . این گروه هنرهای تجسمی مستقل ، جمعی دوستانه از هنرمندان ، مدرسین دانشگاه و دبیران رشته های هنرهای تجسمی ( نقاشی ، گرافیک ، طراحی دوخت ، عکاسی ، معماری و .... ) در اهواز هستند که با حمایت معنوی موزه هنر های معاصر اهواز ولی مستقل از هر نهاد و ارگانی شکل گرفته و هر دو هفته یکبار نشستهای تخصصی برگزار می نماید .

این نشست ها شامل جلسات نقد و بررسی آثار تجسمی ، دعوت از هنرمندان بومی و غیر بومی ، برگزاری نمایشگاه ، تورهای یک روزه طراحی و نقاشی ، پخش فیلم های کوتاه هنری ، نقد آثار دانشجویان و .... می باشد . این گروه برای نخستین بار در آبان سال 1388 شکل گرفت و پس از دو سال فعالیت به دلایلی دچار وقفه گردید و مجددا در آبان ماه 1393 عضو گیری خود را آغاز و پس از چند جلسه خصوصی ، اولین نشست عمومی خود را در آذر ماه همان سال برگزار نمود .

  پنج شنبه هفته گذشته چهاردهمین نشست این گروه با موضوع « دعوت از هنرمندان بومی » استثنائا در نگارخانه اهواز واقع در منطقه زیتون تشکیل گردید . میهمان این هفته ، سرکار خانم سهیلا شولی کارشناس ارشد نقاشی از ماهشهر بود . وی به تازگی نمایشگاهی از آثار نقاشی خود را بطور انفرادی در اهواز برگزار نمود . در این جلسه پس از توضیحات هنرمند میهمان ، به تحلیل آثار وی پرداخته شد .

 علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.facebook.com/saat.7.group   مراجعه نمایند .

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار