مردم شوشتر از مسئولان شهري و استاني نااميد شدند و برای حل مشکلات شهر خود به رئيس جمهور نامه نوشتند

"> شوشتری ها دست به دامان رییس جمهور شدند
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۲

مردم شوشتر از مسئولان شهري و استاني نااميد شدند و برای حل مشکلات شهر خود به رئيس جمهور نامه نوشتند

 

از آنجايي كه مسئولان شهرستان شوشتر از رفع مشكلي كوجك بر نيامدند و نامه گاري هاي مردم شوشتر را بسيار نااميد كرده است مردم در اين شهرستان براي جابجايي ايستگاه تاكسي هاي منطقه خارج از شهر شوشتر دست به دامن رئيس جمهور شدند.

به نقل از سايت پيك شوشتر، در این نامه آمده است آيا ۸ برگ سند از اسناد ارگانهاي اجرايي شوشتر كه با پيگيريهاي اهالي مسجد آل طيب از سالهاي ۸۴ به بعد براي انتقال ايستگاه شعيبيه و ميان آب دستورات لازم صادر شده ولي تاكنون اجرايي نگرديده است  براي مسولان كفايت نمي نمايد؟

اولين نامه كه در تاريخ ۴/۱۱/۸۴ از سوي دفتر ارتباطات مردمي نماينده وقت شوشتر مبني بر پاسخ به درخواست جمعي از برادران ساكن در خيابان آل طيب صادر گرديد و سپس در تاريخ ۲/۱۲/۸۴ نيز از سوي شوراي شهر وقت جهت اقدام جدي به شهردار شوشتر نيز ارسال مي گردد ولي بلاتكليف باقي مي ماند .

باز هم پيگيريهاي مردم اين اهالي ادامه داشت تا در تاريخ ۵/۱۲/۸۷ نيز واحد تاكسيراني وقت با ارائه درخواست و پيشنهاد به شهردار شوشتر مبني بر جابجايي ايستگاه شعيبيه كه در شوراي ترافيك شوشتر ، شوراي شهر ، شهرداري و عنوان گرديده است كه اين مشكل در حضور مسولان راهنمايي و رانندگي مطرح شده است اما اين نامه هم نتوانست مشكل مردم اين منطقه در شوشتر را حل نمايد .

باز در تاريخ ۱۲/۱۲ ۸۷ واحد تاكسيراني شوشتر با ارسال نامه ايي به شهردار شوشتر و با وجود قيد نمودن نظر كارشناسي پليس راهور شوشتر مبني بر جابجايي ايستگاه منطقه شعيبيه و ميان آب و انتقال اين ايستگاه به پشت ترمينال شوشتر باز هم اين مشكل به حال خود باقي مي ماند ضمن اينكه در تاريخ ۱۰/۱۲/۸۷ نيز ، پليس راهور شوشتر با ارسال نامه ايي رسمي به شهرداري شوشتر عنوان مي نمايد كه : باتوجه به بازديد كارشناس اين يگان از محل فعلي ايستگاه شعيبيه به منظور ساماندهي ايستگاههاي غيرمجاز ، نياز است كه ايستگاه مذكور به خيابان شهيد عليدادي – پشت ترمينال و روبروي مقر شوراي شهر انتقال يابد .

لازم به ذكر است كه مردم اهالي خيابان مسجد آل طيب در نااميدي از عدم جابجايي و لاينحل ماندن اين مشكل به دكتر احمدي نژاد رياست محترم جمهوري نيز نامه ايي ارسال نمودند كه تاكنون نيز مشكل اهالي اين منطقه از شوشتر باقي مانده است و براي پيگيري و اطلاع مسولين شهرستان ، اين موضوع را به خبرنگار پيك شوشتر منتقل نموده اند .

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار