اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۳۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
مدیرکل فنی و حرفه ای خوزستان:
رحمن قلاوند اظهار کرد: این اداره کل وضعیت اشتغال استان را نیاز سنجی، و در قالب سند پنج ساله با توجه به برنامه های اقتصادی در 16 جلد سند تدوین کرده که این سند می تواند برای تطبیق کارگاه های مهارتی استفاده شود.
مدیرکل فنی و حرفه ای خوزستان گفت: افرادی که در مراکز کاریابی ثبت نام می کنند و حرفه ای ندارند برای مهارت آموزی به اداره کل فنی و حرفه ای خوزستان معرفی می شوند. 

رحمن قلاوند در نشست شورای هماهنگی مدیران فنی و حرفه ای وبرخی مسوولان مربوطه، در محل این اداره کل در اهواز اظهار کرد: امروزه خروجی و ورودی کاریابی ها به سمت آموزش فنی و حرفه ای است چرا که آموزش فنی و حرفه ای در ایجاد بازار کار برای کارجویان بهترین راه حل است.

وی گفت: در کشور و خوزستان بزرگترین معضلی که احساس می شود معضل بیکاری است و حفظ اشتغال با توانمند سازی نیروی انسانی با استفاد از آموزش فنی و حرفه ای ممکن است.

مدیرکل فنی و حرفه ای خوزستان اظهار کرد: این اداره کل وضعیت اشتغال استان را نیاز سنجی، و در قالب سند پنج ساله با توجه به برنامه های اقتصادی در 16 جلد سند تدوین کرده که این سند می تواند برای تطبیق کارگاه های مهارتی استفاده شود.

مدیریت شعب بانک توسعه تعاون خوزستان نیز گفت:برای ارایه تسهیلات هر چه بیشتر از سوی بانک ها در ابتدا باید بانک ها را تجهیز کرد.

ابراهیم عالی محمودی بیان کرد: بسیاری از بانک ها و موسسات خصوصی منابع مالی بسیار زیادی دارند که در کنار بانک های دولتی می توانند در ارایه تسهیلات اشتغالزایی موثر باشند.

وی افزود: پارسال 800 میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک توسعه تعاون در خوزستان به طرح های اشتغالزایی پرداخت شد.

55 مرکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی با 500 کارگاه در خوزستان فعال هستند.

800 آموزشگاه غیر دولتی فنی و حرفه ای نیز در خوزستان وجود دارد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
پسر اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
comment
0
0
comment تیپ کاندیدی ایستاده ....خیلی ریز اعلام وجود نباشه برادر ...پرچم پشت سرش و کت و حرف های اشتغال ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار