اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۸
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند : ما تمامی امکانات و نیز خودروهای آتش نشانی به اطفاء این آتش پرداختیم
با تلاش شبانه روز کارکنان خدمات شهری و سازمان مدیریت پسماند محل دفع پسماند صفیره پس از هفت روز مهار شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند اعلام کرد: وسعت چند هکتاری آتش سوزی که به خاطر  برخاستن گاز متان و حرارت گرما لحظه به لحظه بر شدت آن افزوده می شد دو روز زودتر از فرصت مقرر اطفاء شد.

امين طالقاني افزود: سیستم دفع پسماند در اهواز بر اساس شیوه رایج دنیا و بخصوص ژاپن می باشد و ما از بهترین روش ها برای کم کردن آلودگی زیست محيطي و نیز جلوگيري از نفوذ شيرابه به آب های زیرزمینی استفاده کرده ایم.

وی در ادامه گفت: ما تمامی امکانات و نیز خودروهای آتش نشانی به اطفاء این آتش پرداختیم و به حمایت مدیریت محترم خدمات شهري، مهندس شمخانی عصر چهارشنبه سوم تیرماه سالجاری 95 درصد آتش را خاموش کردیم که تا ساعاتی بعد خطرات احتمالی شعله ور شدن آتش را نیز از بین بردیم.


امین طالقانی در ادامه اعلام کرد: آتش سوزی در مناطق دفع پسماند به خاطر وجود شیرابه و نیز گاز متان همیشه و در همه حال قریب الوقوع است و با وجود رعایت شدید مسایل ایمنی در محل دفع پسماند باز هم جلوگیری از حریق اجتناب ناپذیر است.

وی گفت: وجود مواد محترقه در پسماند یکی از ادارات باعث اینچنین آتش سوزی گسترده ای گردید که هفت روز به طول انجامید و امیدواریم ادارات و ارگان هایی که مواد پسماند دارند و احتمال وجود مواد آتش زا در آن ها است این مورد را خبر داده و یا جدا نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار