اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۳۸۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
پس از 27 سال عبدالنبی شاکریان تودیع شد
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان ضمن تقدیر از زحمات شاکریان مدیرکل پیشین کانون پرورش فکری و کودکان استان خوزستان ، از مدیرکل جدید به عنوان فردی با تحصیلات مرتبط و با انگیزه مثال زدنی یاد کرد و برای شنبدی آرزوی موفقیت در مسئولیت جدید را خواستار شد.
شوشان - علیرضا عبدالله نژاد : در آیینی مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان معرفی شد.

به گزارش شوشان،  مراسم تودیع و معارفه مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان خوزستان امروز پنجشنبه چهارم تیرماه 1394 با حضور مهندس شامانی معاون کانون پرورش فکری و کودکان کشور ، فرج اله خبیر معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان و جمال درویش مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان در مجتمع فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان برگزار شد. 

معاون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در این آیین گفت: فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان متنوع، پراکنده و گسترده بوده و بر سه رکن محوری شامل مربی، اعضا و تولید استوار است.

شامانی  افزود: مربیان جزو سرمایه های اصلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوده و همگی آنان ویژگی های برجسته ای از قبیل توانمندی، خوش اخلاقی، علاقمندی به کار، صبوری، پشتکار، سعه صدر و پایبندی به ارزش های ناب دینی و ملی دارند.

وی بیان داشت: کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری امانتی در دست مربیان بوده و باید به طور اسلامی و ایرانی تربیت شوند و این از رویکردهای مهم کانون پرورش فکری کشور است.

شامانی گفت: این کانون برای تولید حرفه ای آثار فرهنگی، هنری و ادبی در زمینه های کتاب، فیلم، تئاتر، موسیقی و اسباب بازی و عرضه آنها به اعضا اهتمام ویژه ای دارد.

معاون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشو  اظهار داشت: مسئولان و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور از دو سال قبل تاکنون اقداماتی را برای تولید و عرضه نوشت افزار با نماد اسلامی و ایرانی آغاز کرده اند و ۴۰ طرح نیز در این راستا ارایه شده است. 

شامانی  بیان کرد: متولیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان کشور بدنبال جایگزینی نوشت افزارهایی با نماد اسلامی و ایرانی به جای نمادهای غربی هستند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان نیز  در این آئین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را محل رشد استعدادهای آینده‌سازان کشور دانست و گفت: این عرصه مهم باید مورد توجه ویژه همه مسئولین باشد.

فرج اله خبیر  افزود: کودکان و نوجوانان آینده سازان این جامعه هستند و باید بسترهای لازم برای رشد و تربیت آنها مهیا شود.

وی ارتقاء سطح آگاهی نوجوانان و کودکان این استان را از مهمترین وظایف این کانون دانست و بیان کرد: کانون پرورش فکری در کنار آموزش و پرورش نقش مهمی در رشد نوجوانان و جوانان دارند و لازم است همکاری هرچه بیشتری داشته باشند.خبیر همچنین بر ایجاد و راه‌اندازی مراکز کانون پرورش فکری کودکان در روستاهای استان تاکید کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان عنوان کرد: در استان خوزستان به دلیل فراوانی قومیتی باید به بحث فرهنگی توجه ویژه شود.

وی گفت: از تلاش‌های فراوان عبدالنبی شاکریان که به مدت 26 سال ریاست بر کانون فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان توانست طرح‌های خوبی را در راستای فرهنگ سازی انجام دهد، تقدیر می‌کنم.

خبیر اظهار داشت: به غلامرضا شنبدی پیشنهاد می‌کنم تا در طی مدت ریاست خود، امورات را با مشورت دیگران به پیش ببرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان ضمن تقدیر از زحمات شاکریان مدیرکل پیشین کانون پرورش فکری و کودکان استان خوزستان ، از مدیرکل جدید به عنوان فردی با تحصیلات مرتبط و با انگیزه مثال زدنی یاد کرد و برای شنبدی آرزوی موفقیت در مسئولیت جدید را خواستار شد. 

غلامرضا شنبدی مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان نیز در این آیین در سخنان کوتاهی گفت:خدامحوری ، رویکرد مشورتی و همفکری با دیگر مسئولان و نخبگان استان ، تاکید بر اقدامات کارشناسی شده ، استفاده از همه ظرفیت های موجود کانون ، تعامل و هم افزایی با سایر ارگان های فرهنگی و هنری استان خوزستان از شاخص ها و اولویت های کاری در دوره مدیریت اینجانب خواهد بود که امیدوارم با حمایت ها استاندار فهیم خوزستان و معاونین ایشان بتوانیم منشا خدمات شایانی در این حوزه کاری باشیم.

در پایان این مراسم با حکم حاجیان زاده رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور غلامرضا شنبدی  به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان  منصوب و از خدمات بی شائبه 27 ساله شاکریان تقدیر و  تجلیل به عمل آمد .

عبدالنبی شاکریان پس از گذشت 26 سال از دوره ریاست بر کانون فکری پرورش کودکان و نوجوانان تودیع و به جای وی، غلامرضا شنبدی به ریاست این اداره کل منصوب شد.

غلامرضا شنبدی مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان ، ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان ماهشهر ، کارشناس مسئول مدارس کار و دانش آموزش و پرورش استان خوزستان ، عضو گروه های آموزشی اداره کل اموزش و پرورش استان خوزستان ، مدرس دانشگاه و  عضو ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در سال 1392 را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است. 

شنبدی کارشناس ارشد علوم تربیتی با گرایش مسائل کودکان و نوجوان می باشد. شنبدی در دوران مدیریت خود در آموزش و پرورش شهرستان ماهشهر منشا خدمات شایانی بود. به طوری که در زمان مدیریت وی با تعامل و رایزنی های  که با شرکت عملیات غیر صنعتی منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر برقرار کرد توانست چندین مدرسه و مرکز آموزشی را در مناطق محروم شهرستان ماهشهر احداث کند و موجبات رضایت مندی مردم آن منطقه را فراهم کند. شنبدی دارای تالیفات فرهنگی زیادی نیز می باشد. 

به نظر می رسد در دوران طولانی مدیریت سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان ، در حوزه سخت افزاری و احداث ساختمان های اداری در شهرستان های استان تلاش های خوبی صورت گرفته است اما فعالیت های فرهنگی و هنری کانون نمود چندانی نداشته است لذا  با توجه به انگیزه بالای مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان باید در این دوره جدید شاهد ارتقای کیفی فعالیت های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان و همچنین تقویت کانون زبان ایران در خوزستان باشیم. 

گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان دارای ۵۲ مرکز فرهنگی، هنری است.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
comment
2
1
comment قای شنبدی از مدیران بسیار خوب استان می باشد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
comment
0
1
comment فقط کانون سیاسی نبود که به لطف اقای ... سیاسی شد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
comment
1
0
comment آقای شنبدی ازخانواده معظم شهدا،پیش از اینکه بعنوان چهره ای سیاسی شناخته بشه چهره ی ارزشمند در عرصه ی فرهنگ،مدیریت آموزش وپرورش ماهشهر ونویسنده از همه مهمتر خوش اخلاق ،محجوب ومحبوب هستند.ایذه شالو
comment
خانواده زبان آموز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
comment
0
0
comment جناب آقاي شنبدي خير مقدم
وضعيت كانون زبان كيانپارس بسيار نامطلوب است يعني هر مربي زبان آموز هر بلايي كه ميخواهد سر زبان آموز مي آورد و زبان آموز و خانواده اش نميتواند اعتراض كند و به مردم ظلم ميشود
وضعيت دادن نمره كلاسي و بويژه نمره پاياني فاينال بچه ها نامعلوم است و هيچ اعتراضي قابل قبول نيست وخانواده ها نميتوانند برگه فرزندانشان را ببينند تا ايراد كار بچه شان راببينند و هزاران اشكال و ايرادي كه با مربي زبان آموز و سيستم بسيار قديمي كانون كه دارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار