اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۴۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱
معاون شرکت توانیر مطرح کرد:
خوش خلق تصریح کرد: سال گذشته 1900 مگاوات کاهش پیک مصرف داشتیم که امسال نیز با تلاش‌های صورت گرفته و در هفته گذشته به میزان مصرف پیک سال گذشته دست یافتیم.
معاون هماهنگی امور توزیع شرکت توانیر گفت: در دو سال اخیر به دلیل گرمای زودرس و بالا رفتن درجه حرارت، میزان مصرف برق بسیار بالا رفته و به ازای هر درجه افزایش دما، 500 مگاوات در روز به میزان مصرف برق در کشور اضافه شده است.
 
غلامرضا خوش خلق در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع برق استان که امروز 7 تیرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در کشور بیش از 73 هزار مگاوات ظرفیت منصوبه داریم و پیک مصرف سال گذشته به 49 هزار مگاوات رسید.
 
وی با قدردانی از استاندار خوزستان به دلیل کاهش ساعات کاری در استان تصریح کرد: کاهش ساعات کاری موجب پایین آمدن پیک مصرف تا 300 مگاوات در روز شده است.
 
خوش خلق تصریح کرد: سال گذشته 1900 مگاوات کاهش پیک مصرف داشتیم که امسال نیز با تلاش‌های صورت گرفته و در هفته گذشته به میزان مصرف پیک سال گذشته دست یافتیم.
 
وی با اشاره به مشکلات ناشی از تلفات تجهیزات برق عنوان کرد: خوزستان در سال‌های گذشته به دلیل جنگ تحمیلی دچار خسارت فراوانی شد به طوری که همیشه درگیر بازسازی شبکه برق بوده و مشکلات  ناشی از جنگ در آن ملموس است.
 
معاون هماهنگی امور توزیع شرکت توانیر خاطرنشان کرد: ‌ما در اقتصاد برق دچار مشکل هستیم به طوری که هزینه های تولید برق بیش از قیمت فروش آن است و عدم همخوانی دخل و خرج تولید برق، مشکل کمبود نقدینگی را ایجاد کرده است.
 
خوش خلق افزود: پیش بینی می‌شود امسال 51 هزار مگاوات در کشور پیک مصرف برق داشته باشیم و در حال حاضر 100 درصد جامعه شهری و 99.8 درصد جامعه روستایی تحت پوش شبکه برق هستند.
 
وی در پایان ضمن قدردانی از 21 سال خدمت مدیرعامل پیشین شرکت توزیع برق خوزستان گفت: از دهه 60 به بعد مدیران موثر بخش آب و برق، خوزستانی بوده‌اند که به دلیل توانمندی های منحصر به فرد آن‌ها، جذب مناصب کشوری می‌شوند.
 
به گزارش خبرنگار ایسنا، در این مراسم اسدالله اسدیان مدیرعامل پیشین شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تودیع و به جای وی رضا غضنفری به عنوان مدیر عامل جدید منصوب و معارفه شد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
كارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
comment
0
0
comment قابل عرض :
ساعت كار كاهش نيافته نيم ساعت از اول صبح جلو كشيده شده ونيم ساعت از آخر تايم به عقب . دراوج پيك مصرف ادارات تعطيل هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار