اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
هیئت کشتی باغملک در سوم قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، رقابتهای کشتی آزاد نونهالان قهرمانی باشگاههای خوزستان که با حضور 130 کشتی گیر از 15 شهرستان در خانه کشتی شماره یک اهواز برگزار شده بود ، با برتر کامل تیم هیئت کشتی دزفول به پایان رسید و تیم های شهرداری شوشتر و هیئت کشتی باغملک نیز در جایگاههای سوم قرار گرفتند .

ایمان رحیمی هزاروند مربی کشتی شهرستان باغملک با اعلام این خبر گفت : شهرستان باغملک با تمام توان در این مسابقات شرکت کرده و به لطف خداوند و زحمات کشتی گیران و درخشش عالی کشتی گیران مقام سوم تیمی را برای اولین اولین بار به ارمغان بیاورد . 

وی افزود : این دوره مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و تیم کشتی باغملک توانست از بین 15 تیم شرکت کننده در این دوره بعد از دزفول و شوشتر به مقام سوم تیمی استان دست پیداکنند . 

رحیمی گفت: امیرحسین عیوضی ،امیر حسین طاهری، دانش عیوضی، حسین مولایی، مصیب پیشباز، مهران زنگنه ، ابوالفضل علیزاده، مقتدا زمانی، بهزاد تیموریان، علی اشکوه وعلیرضا حسینیان در این دوره از مسابقات که به مناسبت ماه مبارک رمضان و با نام مسابقات آموزش و پرورش برگزار شد شرکت کرد .

رییس هیات کشتی شهرستان باغملک اذعان داشت : هرچند مانند همیشه تیم شهرستان باغلمک بدون حمایت نهادی و اداره ای در این مسابقات حضور پیدا کرد ولی توانست با شایستگی و اقتدار کامل وکم توجهی داوران به مقام سوم در سطح استان دست پیدا کند . 

رحیمی هزاروند گفت : در این مسابقات تیم کشتی شهرستان باغملک به عنوان یکی از قوی ترین و آماده ترین تیم ها به استان معرفی شد که نیاز به حمایت همه جانبه از سوی مسولین و نهادها دارد . 

وی افزود: در این مسابقات امیرحسین طاهری در وزن 32 کیلوگرم به مقام اول رسید ، دانش عیوضی در وزن42 کیلوگرم به مقام دوم دست پیدا کرد و مصیب پیشباز در همین وزن به مقام سوم اکتفا کرد . 

شایان ذکر است که امیر حسین عیوضی به مسابقات کشوری که 25 ماه جاری در خرم آباد برگزار می شود اعزام خواهد شد . 

در پایان اززحمات و تلاش های آقای ولیپور مسول ورزش آموزش و پرورش ، مجید تامرادی از پیشکوستان کشتی شهرستان ، علی اصغر حقیقت دبیر هیات کشتی شهرستان و اسماعیل زمانی مسول روابط عمومی هیات کشتی شهرستان تقدیر و تشکر می کنم که در کسب این مقام نقش بسزایی داشتند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار