اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۴۷۳
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵
حسین حیدری:
براي من جاي سوال است كه جايگزين المان دلفين​ ها و آب​نما در آخر پاداد چه معني دارد؟
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی کلانشهر اهواز حسين حيدري در نطق پيش از دستور نود و سومین جلسه علنی شورای اسلامی کلانشهر اهواز، از طريق پاورپونت گزارشی از بازديد پروژه​ هاي عمراني در سطح شهر اهواز ارائه داد و اظهار كرد: برخي پروژه​ ها به دليل كمبود منابع مالي متوقف شده ​اند كه در يكي از جلسات از شهردار درخواست شد خود به مساله ورود کرده و اعتبار مورد نياز براي تكميل اين پروژه ​ها را تامين كند.

 وي ادامه داد: يكي از اين پروژه​ ها، ورزشگاهي در جاده ساحلي رودخانه كارون است كه زيرسازي آن انجام شده ولي چهار، پنج ماه است كه كار آن متوقف شده و پيمانكار نيز كارگاه خود را جمع كرده است. پاركينگ طبقاتي شهرداري اهواز در خيابان طالقاني نيز از ديگر پروژه​هايي است كه پيشرفت فيزيكي زيادي ندارد، این پروژه داراي قرارداد 5 ماهه براي اسكلت و 5 ماهه براي سقف است. متاسفانه ايراد فني نيز به اين پروژه گرفته شده زیرا ساختمان آب​بندي نشده است.

اين عضو شوراي شهر اهواز گفت: بلواري در منطقه زيباشهر نيز به مدت چهارماه است كه جداول آن كنده كاري شده​اند و پروژه نيمه ​كاره رها شده است. مجموعه ورزشي در كوي علوي، خيابان 68 متري از ديگر پروژه ​هايي است كه علیرغم تبليغات بسيار زيادي كه براي كلنگ​زني آن صورت گرفت، اما عمليات اجرايي پروژه توسط پيمانكار متوقف و پروژه نيمه​ كاره رها شده است. ميدان لشكرآباد نيز از ديگر پروژه​ هاي نيمه ​كاره اهواز است كه حدود 8 ماه پيش عمليات اجرايي آن آغاز شده و هم​ اكنون نيمه​تمام است. البته كار اجرايي آن در حال انجام است ولي با سرعت لاك پشتي پيش مي​ رود.

 حيدري افزود: كار سراي محله در آخر اسفالت نيز به دليل پرداخت نشدن صورت وضعيت پيمانكار در حد فونداسيون نيمه​تمام رها شده است. در خصوص زيرگذر شريعتي نيز با اينكه موضوع تملك اراضي در اين پروژه حل شده اما عمليات احداث در ضلع شرقي آن تاكنون انجام نشده است. از ديگر پروژه​هاي نيمه​تمام مي​توان به پارك نيمه ​تمام در كوي رمضان و خياباني در بلوار زيباشهر اشاره کرد كه به دليل تجمع نخاله​هاي ساختماني نماي بسيار بدي را براي منطقه ايجاد كرده است.

 وي با بيان اينكه در اين دوره شورا حتي يك ورزشگاه به بهره  ​برداري نرسيده است، اظهار كرد: از ديگر معضلاتي كه در بازديد از اين پروژه ​ها مشاهده كرديم، رنگ​ آميزي ديوارهاي مخروبه در شهر بود كه لازم است در اين زمينه زيباسازي توضيحات لازم را ارائه نمايد. هزينه كردن در مخروبه ها چه مفهومي مي تواند داشته باشد؟ همچنين مشاهده مي​ كنيم كه هر كس در اهواز اقدام به ساختمان​ سازي مي ​كند، دور پروژه خود به نحوي ديوار مي​ كشد كه علاوه بر پياده ​رو حتي سواره​ رو را نيز اشغال مي ​كند. به عبارتي مي​ توان گفت که هر چه ساختمان در حال ساخت در اهواز مي ​بينيم چنين وضعيتي را دارد.

 عضو شوراي شهر اهواز درباره فضاي سبز شهر نیز گفت: به دليل عدم رسيدگي به فضاي سبز و چمن در برخي مناطق اين فضاها خشك شده و قابل استفاده نيستند. همچنين براي من جاي سوال است كه جايگزين المان دلفين​ ها و آب​نما در آخر پاداد چه معني دارد؟

 حيدري در ادامه نطق خود شهردار را مورد انتقاد قرار داد و گفت: چنانچه شهردار بخواهد از استخدام بستگان اعضای شورا به عنوان حق​السكوت و اهرم فشار عليه هر عضو شورا استفاده كند، كار بسيار بدي است و لازم است در مقابل اين اقدام شهردار، دوستان شورايي موضع بگيرند. مي​بینیم كه یک فرد توسط آقاي شهردار اخراج شده است كه كار درستي نبوده و كار شهردار از سوي ما مورد انتقاد قرار مي​گيرد.


وي در پايان به بودجه سال 93 شهرداري اشاره كرد و گفت: طبق گزارش شهردار از 9 ماهه سال 93، ميزان 68 درصد بودجه محقق شده كه در كل سال اين ميزان به 100 درصد رسيد و 72 درصد اين بودجه در امور عمراني تخصيص يافته است و به عبارتي بودجه با تمام اين پيش​بيني​ها محقق شده است. اما با وضعيتي كه در اين پروژه​هاي عمراني مشاهده كرديم، گزارش خلاف واقع بوده و بودجه 93 كامل تحقق پيدا نكرده است.

طبق قانون براي روشن شدن موضوع شخصا طرح سوال خواهم كرد و شهردار موظف است ظرف 10 روز به اين موضوع پاسخ دهد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۶
comment
comment
شهروند شهرک پیام
|
United Kingdom
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
comment
0
0
comment سلام

لطفا تصمیمی جهت آسفالت خیابان آرمان 1-2-3 انجام دهید

3 خیابان با بیش از 200 خانواده زندگی میکنند

خیابان ها از ابتدا خاکی بوده و تاکنون اسفالت نشده است
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
comment
0
0
comment احسنت،اینها انتقادات بسیار واقع بینانه و درست هستند که شهردار جوابگو باشد
comment
راوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
comment
0
0
comment آقا سید خلف شهردار عزیز انگار بدجوری چوب تو لونه زنبورها کرده ولی دستش درد نکنه مردم چشم دارن وفعالیت مداوم شهرداری اهواز کاملا محسوس به عبارتی آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است،،،؟
comment
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
comment
0
0
comment ... اقای حیدری بعد از این همه مدت چه خوب یاد پروژه های ناتمام افتادین قبلا این مشکلات رو ندیده بودین؟
comment
جاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
comment
0
1
comment جناب شورای شهر آقای حیدری بیا یک دفتر یادداشت صدبرگی برات پر کنیم از وظایف شورای شهر که ناتمام مانده که میشه آشنا بازیها و.... رو مثال زد شما اگه واقعا نیت خیر دارین بفکر مردم شهر باشین مثبت اندیشی را پیشه کنید وبدونین شهردار اهواز کارشو خوب بلده بجای چوب لای چرخ گذاشتن شهردار وشهرداری را حمایت کنین.
comment
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
comment
0
0
comment باسلام واقعا دست شهردار محترم درد نکنه روند کارهای اجرایی خوبه ولی در نقاطی که معارض وجود نداره و تعامل با دستگاهها ضعیفه ومدیریت پروژه ضعیف شاید برای نقاط جنوب شهر اینطور باشه آقایان در رمپ غربی زیرگذر شریعتی میدانند باید خط۱۳۲ جابجاشود ولی وقتی که به دکل رسیدند یادشان آمد باید دکل جابجاشود که جابجایی دکل نیاز به برنامه ریزی قبلی دارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار