اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۴۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶
اولین سمپوزیوم استانی خوشنویسان قران کریم در اهواز برگزار می شود.

مدیر سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز گفت: بمناسبت ماه مبارک رمضان و با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و تقویت ارتباط میان رشته های هنری با مفاهیم دینی و قرآنی، نخستین سمپوزیوم استانی خوشنویسان قران کریم در محل موزه هنرهای معاصر اهواز برگزار می شود.

مهدی مکارمی با اشاره به اینکه سمپوزیوم با حضور استاد برجسته خوشنویسی کشور همانند علی شیرازی و جمعی از خوشنویسان ممتاز و برجسته استان خوزستان برگزار خواهد شد افزود: در این برنامه، خوشنویسان خوزستانی یک جزء از قران کریم را با دو خط نستعلیق و نسخ، خوشنویسی می کنند.

وی افزود: در این سمپوزیوم کارگاه آموزشی و بحث و تبادل نظر در زمینه هنر خوشنویسی باحضور استاد شیرازی برگزار خواهد شد و در بخش مسابقه نیز آثار خوشنویسان به رقابت گذاشته می شود و هیات داوران شامل آقایان رضا زدوار، سیدحسین فدایی و علی شیرازی این آثار را داوری خواهند نمود و به ده تن از برگزیدگان هدایی اهدا می شود.

مکارمی گفت: یکی از هدف های مهم برگزاری این سمپوزیوم، ترویج فرهنگ قرآنی بویژه درمیان جوانان و نوجوانان و ترغیب آنها به رشته های هنری مختلف با مضامین دینی و انقلابی است.

مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز در ادامه گفت: فراخوان شرکت در سمپوزیوم منتشر شده و خوشنویسان ممتاز استان تا تاریخ 15تیرماه با مراجعه به سایت شهرداری اهواز به آدرس www.ahvaz.ir   و دریافت فرم مربوطه می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

بگفته مکارمی، این سمپوزیوم 20تیرماه از ساعت18 تا23 در موزه هنرهای معاصر اهواز برگزار خواهد شد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
comment
0
0
comment سلا م
جدیدا شهرداری نام جشنواره ها ومسابقات راسمپوزیوم میگذارد در حالیکه معنی آن گرد هم آیی تخصصی در راستای برگزاری سخنرانی، بحث و گفتگوهای گروهی درباره موضوع های ویژه و از پیش تعیین شده پیرامون جستارهای علمی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و غیره که با نتیجه گیری در پایان همراه است. عنصر اصلی در سمپوزیوم، موضوع واحد آن است.میباشد چند وقت پیش شهرداری نام جشنواره رنگی را سمپوزیوم گذاشته بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار