اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹
يادادشت:شهلاعموري – رييس اتاق بازرگاني،صنايع ،معادن و كشاورزي اهواز

دهم تير ماه  در تقويم رسمي  ،روزي  است كه به پاس تجليل و تقدير از خدمات و زحمات تلاشگران و حفظ و صيانت از صنايع و معادن كشور توسط  شوراي انقلاب فرهنگي روز"صنعت و معدن "نامگذاري شد .
بي شك داشته ها ودستاوردهای ارزشمند صنعت و معدن طي سنوات گذشته تا به امروز  موتور محركه اقتصاد كشوربوده و خواهند بود و بهترين عامل در رسيدن به رشد و شكوفايي اقتصادي و همچنين اشتغال پايدار و افزايش توليد ناخالص ملي است. 
اثرات صنعت و معدن درچتر گسترده ي  جهاد اقتصادی  و به خصوص در تحقق سياست هاو نسخه ي شفابخش اقتصاد مقاومتي  نسبت به ديگر بخش ها جايگاه و تاثير مهمتري در داخل و خارج كشور به همراه  دارد، به نحوه ي كه قدم هاي صنعتي و معدني در رونق اقتصادي، افزايش اشتغال و ... دركشور بي بديل است و بي شك تقويت  اين بخش و  به ويژه رفع دغدغه هاي متوليان آن لازم و ضروري است چرا كه شتاب رشد اقتصادي، حفظ و توسعه اشتغال فعلي و آينده و رقابت برمدار پرفراز و نشيب توليد ناخالص ملي  در گرو حل مشكلات  موجود و شنيدن صداي بغض گرفته صنعتگران ،توليدكنندگان و ...است.
در حال حاضر نيز رفع مشكلات صنعت و معدن كشور، تعامل ميان مجلس و دولت را بيش از پيش مي طلبد چرا كه رفع مشكلات سنگيني  همچون كمبود و يا نبود نقدینگی،هموار كردن مسير ناهموار نوسازی واحدهای تولیدی و صنعتي، كاهش هزینه بالای تولید و همچنين ساماندهي بازار صادراتی مطمئن،  و... با تعامل و همت اين دو قوه مسير است.
اتاق بازرگاني،صنايع،معادن و كشاورزي بعنوان پارلمان بخش خصوص در هر برهه اي از زمان و مكان يار و ياورقوا بوده و است و اعتقاد بر آن داريم كه بالندگي و توسعه در هر كشوري با قدم هاي اين بخش محقق ميگردد و منبعد نيز اين سياست  به ويژه در راستاي حضور و اثرگذاري بخش مستقل خصوصي در اجراي برنامه ششم توسعه كشورادامه خواهد داشت.
لذا انتظاري كه   از مسولان امر داريم اين است  كه شنيدن درد دل هاو مالبات  صنعتگران و توليد كنندگان و حتي تحصيلكردگان اين بخش را  تنها ومنوط به روز صنعت و معدن نباشد و در تحقق خواسته هاي اين افراد  كه دست ياري  و همكاري دوجانبه  به سوي مسولان قوار دراز كرداند  را به گرمي بفشارند. 

اختصاص این روز به مهم ترین ركن اقتصادي كشور یعنی بخش صنعت و معدن  فرصت مغتنمي  است كه يادي و خداقوتي به همه تلاشگران اين عرصه و اين ديار بگوييم تلاشگراني كه ثمرات قدم هاي آنان در كالبد جامعه ملموس است.
به نوبه خود و به نيابت از هيات نمايندگان و اعضاي  اتاق بازرگاني،صنايع،معادن و كشاورزي اهواز  مفتخر هستيم 10تیر ماه  " روز صنعت و معدن " را به ساير فعالان اين عرصه و ركن  مهم و حياتي در كل كشور و به ويژه در استان صنعتي و معدني خوزستان  تبريك و تهنيت عرض نمايم وتوفيق روز افزون  در اين ماه پرخير و بركت را براي  ساير متوليان بخش دولتي و خصوصي  اين  عرصه تاثيرگذار از خداوند متعال  خواستاريم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار