اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱
طی نشستی با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و اتاق بازرگانی اهواز موضوعات مربوطه به نقش اتاق بازرگانی در دوران دفاع مقدس مورد بررسی و گفتگو قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان سردار محمد علی پور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: بخش بازرگانی در اهواز خدمات ارزنده ای در دوران دفاع مقدس به جنگ ارائه کرد. وی ضمن تاکید بر نقش سازنده اتاق بازرگانی افزود: با توجه به پراکندگی موضوعات اتاق بازرگانی ضرورت دارد جهت استخراج موضوعات بازرگانی یک تیم پژوهشگر وارد عمل شوند تا بتوانند زحمات این بخش را بصورت علمی احصاء و در باغ موزه به مخاطبین ارائه گردد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با اشاره به اینکه استان خوزستان دارای 3 اتاق بازرگانی در شهرهای اهواز، آبادان و خرمشهر است تصریح کرد: ظرفیت بخش های مختلف در استان را باید شناسایی سپس استخراج کرد. در این دیدار خانم شهلا عموری رییس اتاق بازرگانی اهواز ضمن اعلام آمادگی اتاق بازرگانی جهت احصاء نقش این بخش در دفاع مقدس گفت: در اسرع وقت کمیته ای در اتاق بازرگانی جهت بررسی نقش اتاق بازرگانی در دوران دفاع مقدس تشکیل خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار