اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۴
بیمه نوین خسارت یکی از حادثه دیدگان آتش سوزی مهیب خیابان طالقانی اهواز را تا کنون پرداخت نکرده است.

مهدی عباسی درگفتگوبا خبرنگارما اظهارکرد:دربیمه نوین مغازه لوسترفروشی ام رابیمه کردم ومتاسفانه اسفندماه سال گذشته مغازه ما به همراه چند مغازه دیگر دچارآتش سوزی شد.سایر مغازه هاکه با بیمه ایران، آسیاوغیره قراردادداشتند خسارت خودرادریافت کرده اندولی بیمه نوین تا کنون جبران خسارتی برای من نداشته است.

وی افزود: بیمه نوین در حال کار کردن با پول من بوده وبهانه آنها برای عدم پرداخت خسارت به من طی دوماه اخیراین است که مدیرمان عوض شده وباید تا آمدن مسئول جدیدصبرکنید.سوال من ازمسئولان این است که آیا به خاطریک مدیرباید کاربیمه ای کل کشورروی زمین بماند؟

به گزارش خبرنگار ما، وقتی اصناف دچار حادثه آتش سوزی می شوند خیالشان راحت است که به موقع اقدام به پرداخت بیمه کرده اند و آن بیمه در زمان حادثه به فریادشان خواهد رسید. افسوس که بیمه نوین در حال حاضر فقط جواب سربالا به حادثه دیده می دهد و این در حالی است که حادثه دیده باید جبران خسارت شود تا بتواند دوباره به کار خود ادامه دهد.

حادثه آتش سوزی یک فروشگاه لوستر فروشی در خیابان طالقانی اهواز ساعت 10 و هشت دقیقه صبح 26 اسفند ماه رخ داد. این حادثه بسیار مهیب بوده و کانون آن نیز در دسترس آتش نشانان قرار نداشت.

برای اطفاء حریق این حادثه 10 دستگاه خودرو اطفاء حریق، امداد و نجات و آمبولانس در نزدیکی محل حادثه مستقر شدند. همچنین 45 نفر نیرو برای مهار این آتش سوزی اعزام شده بودند که متاسفانه حتی دو نفر از نیروها هم مجروح شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار