اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵
با حضور استاندار خوزستان
با هدف برقراری ارتباط بین مجریان طرح 550هزار هکتاری احیای اراضی کشاورزی خوزستان و ایلام و صنعتگران و تولید کنندگان، نمایشگاه تولیدات استانی روز یکشنبه با حضور استاندار خوزستان در محل نمایشگاه بین المللی خوزستان در اهواز گشایش یافت.

به گزارش ایرنا در این نمایشگاه یک روزه 35واحد صنعتی خوزستان که در زمینه تولیدات مورد نیاز این طرح فعال هستند دستاوردهای خود را در سالن امام رضا(ع) به نمایش گذاشتند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان در حاشیه آیین برپایی این نمایشگاه به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: در چارچوب تاکید استاندار خوزستان مبنی بر استفاده از تولیدات استانی و با هدف آشنایی هرچه بیشتر مجریان طرح 550هزار هکتاری مقام معظم رهبری با توان بخش خصوصی و معرفی کالای تولیدی استان ، این نمایشگاه دایر شده است.
اخلاق محمدیان افزود: این نمایشگاه در مساحتی افزون بر 750متر مربع میزبان مجریان طرح مزبور خواهد بود.
وی اضافه کرد: صنعتگران و تولیدکنندگان در زمینه های مختلف صنعتی که اجرای طرح 550هزار هکتاری نیازمند است محصولات خود را در این نمایشگاه در معرض نمایش قرار داده اند.
در آیین برپایی این نمایشگاه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان و جمعی دیگر از مسئولان استانی حضور داشتند.
تکمیل طرح نوسازی و تجهیز 550 هزار هکتار اراضی خوزستان و ایلام در سفر استانی دی ماه 1392 هیات دولت به تصویب رسید و رییس جمهوری در اجتماع مردم خوزستان ابراز امیدواری کرد تا پایان کار دولت یازدهم این طرح مهم به سرانجام برسد و در خدمت مردم استان قرار گیرد.
این طرح با هدف زیرکشت بردن این اراضی در استان های خوزستان و ایلام و تحول بخشیدن به کشاورزی کشور در سفر مقام معظم رهبری در سال 1375به استان خوزستان به تصویب رسیده است. 
رییس جمهوری در نخستین سفر استانی خود به خوزستان گفت: برای آماده کردن و زیرکشت بردن 550 هزار هکتار اراضی 15هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است و دولت برای تامین این اعتبار پیش بینی لازم را انجام داده است. 
قرار شد از طریق صندوق توسعه ملی در طول سه سال همه اراضی زیرپوشش آماده کشت شود. 
از مجموع 550هزار هکتار طرح 500هزار هکتار مربوط به خوزستان و 50هزار دیگر متعلق به ایلام است. 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار