اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۵۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲
عضو شورای اسلامی شهر اهواز خبر داد
عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: اتهام زنی به اعضای شورای اسلامی شهر اهواز در فضای مجازی توسط پلیس فتا پیگیری می شود.

به گزارش ایرنا زیبا صالح پور روز دوشنبه در نود و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اهواز اظهار کرد: مطالبی که هفته گذشته در فضای مجازی منتشر شد، بسیار مغرضانه و انتقاد آمیز است که همه اعضای شورای اسلامی شهر و نهاد شورا را تخریب کرده است.

وی با تاکید بر پیگیری قانونی این مساله افزود: مطالب انتسابی به خود را رد می کنم و این اتهام زنی از طریق پلیس فتا در حال پیگیری است و کسانی که این متن را برای نخستین بار وارد فضای مجازی کرده اند شناسایی می شوند.

صالح پور تصریح کرد: این متن ساده و معمولی نیست و دست های قوی پشت آن بوده به همین دلیل با سرعت بسیار در فضای مجازی منتشر شد و خبر آن به تهران هم رسید.

وی با ابراز گلایه مندی از روابط عمومی ها، اظهار کرد: روابط عمومی باید نسبت به تخریب نهاد شورا واکنش نشان داده و پاسخ می داد.

به گزارش ایرنا، در روزهای اخیر مطلبی در حمایت از یکی از اعضای شورای اسلامی شهر در میان کاربران فضای مجازی منتشر شده بود که در آن شهردار اهواز و تعدادی از اعضای شورا متهم به قراردادها و استخدام های غیرقانونی بستگان شده بودند.

*'قهرمان بادکنکی' با دروغ پردازی

رامی علاسوند عضو شورای اسلامی شهر اهواز نیز در نطق پیش از دستور کار این جلسه، با رد مطالب منتشر شده در فضای مجازی گفت: اتهام زنی نسبت به اعضای شورا باعث تخریب همه اعضا می شود .

وی تصریح کرد: برخی افراد در گروه های مجازی با دروغ نویسی و اتهام زنی سعی دارند 'قهرمان بادکنکی' درست کنند.

علاسوند افزود: با کسانی که جو روانی جامعه و شورای شهر را در فضای رسانه ای و مجازی تهدید می کنند باید برخورد قانونی صورت گیرد.

*واتساپ پولی شود

عضو دیگر شورای اسلامی شهر اهواز نیز دخالت دادستان اهواز به عنوان مدعی العموم به مساله تخریب اعضای شورا را خواستار شد.

جانعلی خورشیدی با بیان اینکه عده ای سودجو در صدد تخریب اعضای شورا هستند، گفت: در روزهای اخیر اطلاعیه ای به طور گسترده منتشر شده و بیانگر کینه ورزی شخصی است.

وی با بیان اینکه دولت باید واتساپ را پولی کند، تصریح کرد: یکی از عوامل انتشار وسیع این اطلاعیه رایگان بودن شبکه اجتماعی واتساپ است و اگر شهروندان برای انتشار این اطلاعیه هزینه پرداخت می کردند در این سطح وسیع منتشر نمی شد.

وی اظهار کرد: من فقط دو پسر دارم که یکی از آنها فرهنگی و دیگری در پیمانکاری شرکت آبفا مشغول است.

*انتقاد به عملکرد شهردار

عضو دیگر شورای شهر اهواز نیز در ادامه این جلسه، مطلب انتقادی منتشر شده در فضای مجازی را تکذیب کرد و گفت: تمام مواضع من از طریق تریبون شورا و در صحن علنی مطرح می شود.

آذر زمان پور افزود: آنقدر صراحت لهجه دارم که انتقاد کنم و تبعات آن را نیز می پذیرم و انتقاد من به شهردار شخصی نیست و در چارچوب عملکرد اوست.

وی با بیان اینکه انواع حاشیه ها و شایعات مبالغه آمیز در فضای مجازی منتشر می شود، اظهار کرد: شهروندان ناظر اعمال شورا هستند.

*تخریب یک سوم زمین های ورزشی محلات

دیگر عضو شورای شهر اهواز نیز در نطق پیش از دستور کار جلسه گفت: یک سوم زمین های ورزشی محله ای به دلیل نگهداری نامناسب از رده خارج شده اند.

حسین حیدری در تشریح پروژه های نیمه تمام شهرداری که در ادامه گزارش مصور هفته گذشته عنوان کرد افزود: در دو سال شهرداری 'کتانباف' در اهواز 55 زمین ورزشی محله ای ساخته شد که اکنون یک سوم آنها به دلیل عدم نگهداری از رده خارج شده اند.

وی افزود: در عمر دو ساله شورای چهارم اهواز 20 زمین ورزشی شروع شده اند که همه نیمه کاره متوقف شده اند.

حیدری با بیان اینکه این پروژه ها علیرغم ردیف اعتباری اجرا نشده اند، اضافه کرد: پارک محله ای فاز دو پاداد، پارک محله ای کوی آغاجاری، ساختمان اداری شهرداری اهواز، پل ولایت، خیابان اصلی فاز سه کوی ملت، ایستگاه آتش نشانی، پارکینگ طبقاتی ساحلی و در پیشرفت کند روگذر جواد الائمه و شریعتی از پروژه هایی هستند که در ماه های گذشته غیرفعال بودند.

به گفته وی در بودجه، 260 میلیارد ریال برای خرید اتوبوس پیش بینی شده بود که فقط 9 دستگاه از محل اعتبارات دو سال قبل انجام شد.

حیدری همچنین با اشاره به اظهارات شهردار اهواز مبنی بر اینکه انتقادها به دلیل قطع رانت خواری است، تصریح کرد: شخصیت منتقدان شناخته شده است و شهردار اهواز دست از فرافکنی بردارد.

وی اضافه کرد: اگر رانتی وجود داشته باشد دو طرفه است که قطعا یکی از آنها به نزدیکان شهردار بازمی گردد.

هدایت ممبینی عضو دیگر شورای اسلامی شهر اهواز در ادامه اظهارات حیدری درباره زمین های ورزشی را رد کرد و گفت: شهرداری اهواز تنها ارگانی است که در ماه رمضان بیش از سه هزار نفر از جوانان شهر را در قالب 150 تیم به ورزش دعوت کرده است.

وی با اشاره به مشکلات مالی شهرداری، تاخیر در اجرای پروژه ها را قابل قبول دانست و افزود: یک زمین ورزش محله ای پیش از ماه مبارک رمضان و یک زمین نیز بعد از ماه رمضان افتتاح می شود.

*تسریع در راه اندازی سیستم کنترل پروژه

حجت الاسلام کاظم سواری عضو شوای اسلامی شهر اهواز نیز در ادامه این جلسه در نطق پیش از دستور خود، راه اندازی سیستم کنترل پروژه در شهرداری اهواز را خواستار شد.

وی افزود: حدود دو سال است که این مساله از شهرداری درخواست شده اما به دلیل ممانعت برخی افراد، این سیستم هنوز راه اندازی نشده است.

مریم ابریشم کار عضو شورای اسلامی شهر اهواز نیز در نطق پیش از دستور کار جلسه گفت: شورای شهر اهواز طی زمان کاری خود 505 مصوبه داشته است.

وی، بهسازی خیابان نادری، تکمیل زیرگذر خلیج فارس، روگذر جواد الائمه و شریعتی، تعریض پل سوم، احداث و تکمیل چند پروژه ورزشی و سرای محله، نصب تندیس سرداران جنگ، راه اندازی کشتارگاه صنعتی، آغاز پروژه تقاطع غیرهمسطح چهارشیر، بدنه سازی لشکر آباد و آماده سازی شهر برای نوروز را از فعالیت های شهرداری در این مدت دانست.

به گزارش ایرنا، مریم ابریشم کار، حجت الاسلام کاظم سواری و احمد باورساد ناطقان پیش از دستور کار نودو پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اهواز بودند که باورساد در این جلسه غایب و وقت سخنرانی او به حسین حیدری و رامی علاسوند داده شد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
comment
1
0
comment از زحمات شوشان تشکر ویزه داریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار