اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷
در سالروز میلاد با سعادت سرور و سالار شهیدان حضرت  امام حسین (ع) و پرچمدار سپاه عاشورا حضرت ابوالفضل عباس (ع) ، شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از مقام جانبازانش تجلیل کرد.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، در این مراسم که ظهر امروز در محل نمازخانه اداره مرکزی و با حضور مهندس پیرامون مدیرعامل ، مدیران و روسای دوایر مختلفبرگزار شد امام جماعت این شرکت طی سخنانی به تشریح فضایل ماه شعبان پرداخت و گفت : شعبان تنها ماهی از ماه های سال است که همه اش ولادت است و هر کسی که در این ماه روزه بگیرد گناهان او آمرزیده می شود . 

حجت الاسلام والمسلمین علی نجفی در خصوص ولادت ائمه در این ماه گفت  : در این ماه سه امام معصوم (ع) از مجموع 12 امام معصوم (ع) متولد شدند و با قدوم مبارکشان جهان هستی را منور فرمودند . 

وی ادامه داد : دیروز، روز میلاد امام حسین (ع) سرور آزادگان عالم بود . امامی که خداوند متعال نام او را تعیین کرد و پیش از به دنیا آمدنشان مژده شهادتش را داد و البته در این روز ملکی که در انجام وظایفش قصور کرده بود ومورد غضب باری تعالی قرار گرفته بود بواسطه میلاد این امام معصوم (ع) بخشیده شد . 

مدرس حوزه های علمیه شهرستان مسجدسلیمان ادامه داد : امروز نیز روز میلاد پرچمدار و سردار سپاه عاشورا ، حضرت ابوالفضل عباس (ع) است . عباسی که آنقدر ارادت به امام حسین (ع) داشت که حتی در تولد و به دنیا آمدن نیز به امامش حرمت گذاشت و بعد از ایشان به دنیا آمد . 
وی افزود : حضرت عباس (ع) که مظهر تعصب و غیرت است با وجود اینکه برادر امام حسین (ع) بود ولی هیچگاه او را برادر خطاب نمی کرد و همیشه با عنوان مولا و در کمال ادب با امام حسین (ع) سخن می گفت . 

در ادامه مراسم از رشادت ، ایثار و جانفشانی 65 جانباز و یک آزاده ی سر افراز این شرکت که در دوران دفاع مقدس به این مقام نایل گردیدند تقدیر و تجلیل به عمل آمد . 

در برنامه ی دیگری که به مناسبت بزرگداشت اعیاد شعبانیه صورت گرفت گروه کوهنوردی متشکل ازبسیجیان این شرکت با صعود به قله کوه های « تاراز » و « کی نو » ضمن برافراشتن پرچم پرافتخار کشورمان و پرچم شرکت ملی نفت ایران بر فراز قله این کوه های مرتفع رشته کوه زاگرس با سردادن تکبیر با آرمان های امام راحل (ره) و انقلاب تجدید پیمان کرده و بر اطاعت محض از فرامین مقام معظم رهبری تأکید نمودند . 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار