اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱
با توافق شهرداری اهواز و قرارگاه جنوب کربلا :
موسوی گفت: مستحدثات واقع در طرح که تخریب می شود مجددا توسط شهرداری احداث و قیمت تمام شده آن از مبلغ اصلی و مطالبات قرارگاه کسر و تهاتر می گردد.
 با توجه به شتاب گرفتن پروژه های عمرانی شهرداری اهواز و توافق صورت گرفته میان شهرداری اهواز و قرارگاه جنوب کربلا (گلف)، با برش کوه گلف،پل ولایت به کوی رمضان وصل می شود.
شهردار اهواز گفت: طبق توافق صورت گرفته در خصوص احداث پل غیر همسطح ولایت که قسمتی از مسیر در اراضی محدوده قرارگاه جنوب کربلا(گلف)قرار گرفته است، مقرر شد شهرداری اهواز 14 پلاک از اراضی تعاونی مسکن لشکر 92 زرهی واقع در مهر شهر را برابر نظر هیات کارشناسان رسمی دادگستری بعنوان بخشی از غرامت عرصه در طرح، هم زمان با کسر عرصه در طرح از اسناد پلاکهای واقع در طرح ملکی قرارگاه جنوب کسر و اسناد مذکور اصلاح و کپی اسناد اصلاحی تحویل شهرداری گردد.

موسوی گفت: مستحدثات واقع در طرح که تخریب می شود مجددا توسط شهرداری احداث  و قیمت تمام شده آن  از مبلغ اصلی و مطالبات قرارگاه کسر و تهاتر می گردد.

سید خلف موسوی افزود: همچنین مفاد توافقنامه قبلی کماکان مورد عمل و براساس نرخ فهرست بهای جدید و برابر نقشه از سوی معاونت فنی و عمرانی با توجه به توان و امکانات مهندسی قرارگاه منطقه جنوب کربلا انجام و  اجرای طرح مسیر ارتباطی حدفاصل کوی رمضان و پل روگذر غیر همسطح ولایت به قرارگاه جنوب کربلا(گلف) واگذار شود و قرارگاه جنوب نیز متعهد به اجرای دقیق نقشه و مشخصات فنی ارائه شده از سوی شهرداری اهواز به مدت شش ماه از تاریخ قرارداد  گردید.

وی در پایان از زحمات سردارخادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه جنوب کربلا به دلیل همکاری با شهرداری اهواز جهت اجرای هرچه سریعتر این پروژه تقدیر و تشکر کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار